استان ایلام پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه برق دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی صنعت برق وجود ناترازی بین تولید و مصرف است، گفت: استان ایلام پتانسیل خیلی خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های تولید برق دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ولی‌اله ناصری امشب _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در نشست فوق‌العاده برای برای جذب سرمایه‌گذار ساخت نیروگاه در استان ایلام با حضور نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی صنعت برق کشور وجود ناترازی بین تولید و مصرف است و در همین راستا افزایش ظرفیت تولید یکی از مهمترین سیاست‌های دولت و زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

وی افزود: استان ایلام پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه‌های تولید برق را دارد و در همین راستا با تلاش و همت مجمع نمایندگان استان جلسات متعدد و مثمر ثمری برای جذب سرمایه‌گذاری صنایع بزرگ در اتصال به شبکه نیروگاه ۲۵ مگاواتی مهران و ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با رضایت بخش خواندن این رایزنی‌ها تصریح کرد: با همت و عزم نمایندگان مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و نیز حمایت‌های تیم مدیریتی ارشد استان امیدواریم که شاهد توسعه روز افزون ظرفیت نیروگاهی در پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) باشیم.

کد خبر 788413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.