برگزاری رویداد فناورانه صنایع دستی در خراسان شمالی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: رویداد فناورانه صنایع دستی و رویداد فناورانه شتاب در اواخر شهریور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ دوشنبه نوزدهم شهریور _ در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان خراسان شمالی اظهار کرد: رویداد تانای صنایع دستی و رویداد فناورانه شتاب در اواخر شهریور در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویدادها، ویژه ایده‌های نو با هدف شناسایی و معرفی ایده‌های خلاق و موفق و نیز برای رفع نیازها و بهره‌برداری در این بخش برگزار می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: حمایت و توسعه زنجیره ارزش راهبردی فناوری صنایع خلاق روستایی و توسعه طرح‌های دانش بنیان و نوآورانه از هدف‌گذاری‌های استان و حائز اهمیت است.

محمدرضا قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: استان خراسان شمالی جزو استان‌های پیشگام در حوزه صنایع دستی روستایی است و اولین استان کشور هستیم که مجوز مرکز رشد صنایع خلاق روستایی را دریافت کردیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری رویداد تانای صنایع دستی و شتاب در استان، افزود: تاکنون حدود ۴۵ نفر از افراد خلاق برای رویداد شتاب ثبت نام کردند.

کد خبر 788375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.