بزرگداشت رسانه‌ای معلم و دانش‌آموز به تصویر کشیده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس باید نشاط دانش‌آموزان و بزرگداشت رسانه‌ای با ظرافت ویژه و براساس محوریت معلمان و اشک شوق آموزگاران طی دیدار با محصلان در جامعه به تصویر کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _دوشنبه نوزدهم شهریور_ در نشست خبری میز نما با بیان اینکه آغاز تحصیل و علم‌آموزی از روز نخست مدارس حائز اهمیت است، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت بازگشایی مدارس پرداختن به مسئله نماز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات داخل مدرسه باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اینکه جامعه نیاز به شادی‌های دینی و مذهبی دارد و فعالیت مدارس باید با نشاط و شادی آغاز شود، افزود: آغاز سال تحصیلی باید طی اقدامات رسانه‌ای و با ظرافت خاصی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان طی بازگشایی مدارس باید نشاط دانش‌آموزان و بزرگداشت رسانه‌ای با ظرافت ویژه و براساس محوریت معلمان و اشک شوق آموزگاران طی دیدار با محصلان در جامعه به تصویر کشیده شود.

جان‌نثاری ادامه داد: اولیا و مربیان دانش‌آموزان نیز از روز نخست و بازگشایی مدرسه در آموزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و نشان دهند که از ابتدا پای‌کار امور مدارس استان هستند.

وی با بیان اینکه مدارس غیرانتفاعی هم ملزم به رعایت تمام قوانین و مقررات است، خاطرنشان کرد: مدیران و مربیان مدارس دولتی و غیردولتی مکلف به رعایت تمام مقررات آموزش و پرورش هستند.

کد خبر 788330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.