جشن میهمانی «امت احمد» نمایش انسجام و همدلی شیعه و سنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جشن بزرگ مهمانی بزرگ امت احمد(ص) امسال برای دومین سال متوالی در شهر سنندج برگزار می‌شود که نمایش انسجام و همدلی شیعه و سنی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار کرد: جشن مهمانی بزرگ امت احمد (ص)، امسال برای دومین سال متوالی در شهر سنندج برگزار می‌شود که در بعد رسانه‌ای بازخوردهای داخلی و خارجی مثبتی را بر جای گذاشته است.

وی مهمانی امت احمد را نمایش انسجام و همدلی شیعه و سنی دانست و افزود: وحدت برای جلوگیری از هرچه که موجب اختلاف می‌شود، اثرگذار است و هر کاری که به جلوه‌های وحدت کمک کند مورد رضای پروردگار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم ادای تکلیف و بزرگداشت مقام پیامبر اسلام (ص) بوده و باید شرایط و ملزومات با حفظ احترام مهمانان برگزار شود.

حجت الاسلام رازیانی ادامه داد: در طراحی و تبلیغ و اجرای برنامه‌های فرهنگی به کمک همه نیازمندیم و با تمام توان در میدان خواهیم بود تا زمینه شور و نشاط بیشتر شرکت‌کنندگان در این جشن را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سال قبل ۸۴ غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، اضافه کرد: امسال بیش از ۱۰۰ غرفه توسط تشکل‌های مردمی و قرآنی شهر و روستاهای استان در سه بخش پذیرایی، فرهنگی و اجتماعی برپا می‌شود و این افزایش تعداد غرفه‌های مردمی نشان از مؤثر بودن برنامه‌های فرهنگی و اشتیاق و مشارکت شبکه‌های مردمی برای حضور فعال در میدان فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان این مهم که کردستان مظهر برادری و وحدت است، گفت: مهمانی امت احمد در توسعه گردشگری اثرگذار بوده و پخش زنده این برنامه در چند ساعت بیانگر آن است که مردم این استان در هیچ شرایطی فریب توطئه‌های دشمن را نمی‌خورند و انسجام خود را حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام رازیانی تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام اولیه غرفه پذیرایی می‌توانند به سامانه اینترنتی «نهضت کردستان -https://nehzatkurdestan.com/?page_id=20229» مراجعه کرده و پس از جستجوی پرسشنامه مربوطه نسبت به تکمیل دقیق کلیه موارد درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 788292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.