واژگونی وانت در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم داشت

فرمانده پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان حامل بار برنج در آزادراه قزوین_رشت خبر داد و گفت: این حادثه یک‌ فوتی و یک‌ مصدوم داشته است.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی یک دستگاه نیسان وانت و مرگ راننده و مصدومیت یک سرنشین این وسیله نقلیه خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر واژگونی یک دستگاه نیسان وانت در آزادراه قزوین_رشت لاین خروجی محمودآباد بلافاصله عوامل گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد خودروی نیسان وانت با بار برنج از مسیر حرکت خود منحرف و به تپه خاکی برخورد و در کنارگذر آزادراه یاشده واژگون شده است. در این حادثه متأسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سرنشین مصدوم توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی است، ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت اجتماعی و باعث پیشگیری از حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر بوده و از همه رانندگان تقاضا داریم با رعایت و احترام به مقررات ضمن حفظ سلامتی خود و سرنشینان و عابران پیاده از وقوع موارد مشابه جلوگیری کنند.

کد خبر 788261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.