رسیدگی به معضلات  ۱۰ مدرسه کم‌برخوردار منطقه ۷ اصفهان در قالب ستاد مهر

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۰ مدرسه به‌عنوان مدارس کم‌برخوردار این منطقه در قالب طرح ستاد مهر شناسایی و مشکلات و معضلات آن‌ها جهت بررسی و رفع احصا شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری ستاد مهر در سطح منطقه ۷ شهرداری اصفهان با هدف توزیع عادلانه ارائه خدمات به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان، ۱۰ مدرسه به‌عنوان مدارس کم‌برخوردار شناسایی شد و مشکلات و معضلات آن‌ها جهت بررسی و رفع احصا شده است.

وی افزود: بازدید اولیه نماینده آموزش و پرورش و کارشناسان شهرداری منطقه از سطح خدمات فعلی، زمینه مناسبی برای انجام فعالیت‌های مختلف عمرانی و خدماتی در این مدارس را فراهم کرده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا بهینه‌سازی روکش آسفالت محوطه، رنگ آمیزی دیوارهای داخل حیاط و نمای بیرونی و مساعدت در بهینه‌سازی وضعیت ساماندهی کلاس‌ها و فضای اداری مدارس از جمله این اقدامات خواهد بود.

سلطان‌آقایی ادامه داد با هدف بهینه‌سازی فضای استراحت دانش آموزان ساماندهی فضای سبز و خط‌کشی حیات مدارس نیز اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: بسته فرهنگی ورزشی در این مدارس منتخب، شامل اجرای جشن روزهای اول ماه مهر و همچنین ارائه بسته توپ و تور در رشته‌های مختلف خواهد بود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب نیمکت و سطل‌های زباله در حیاط مدارس گفت: با همراهی پلیس راهور تابلوها و المان‌های ترافیکی، خط‌کشی مسیرهای عابر پیاده در کنار مدارس و نصب سرعت کاه‌های ایمنی در ورودی مدارس انجام خواهد گرفت.

کد خبر 788219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.