رسیدگی به بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از رسیدگی به بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در حاشیه برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۱۰ اظهار کرد: این جلسه با حضور محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و عباس حاج‌رسولی‌ها، منوچهر مهروی‌پور و مصطفی نباتی‌نژاد اعضای این شورا برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات مردم بدون هر گونه حاشیه از طریق ملاقات‌های مردمی حل و فصل شود، افزود: روزهای دوشنبه هر هفته در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برنامه ملاقات مردمی داریم و شهروندان چهره به چهره به طرح مشکلات خود می‌پردازند و همکاران ما آن‌ها را راهنمایی و مسائل مطرح شده را بررسی می‌کنند.

رسیدگی به بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف ما از این اقدام کاهش دغدغه شهروندان و اعتمادسازی بین آن‌ها و شهرداری، همچنین هم‌فکری برای رفع مشکلات است، البته در این راستا نیاز به حمایت شورا و شهرداری داریم، زیرا همه ما مکمل هم هستیم و باید برای تقویت دو سویه و ایجاد اعتماد مردمی تلاش کرد.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان بیش از ۳۰ پرونده با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه بافت منطقه ۱۰ از لحاظ ساختاری و نوع کاربری بافتنی منحصر به‌فرد و متنوع و در بعضی محلات بافت فرسوده است، بیشتر مراجعات مردمی در ملاقات‌های حضوری و کمیته‌های نظارتی جهت طرح این مسائل است.

رسیدگی به بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی شورای شهر در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این جلسه بیش از ۵۰ درصد درخواست‌ها مربوط به تخفیف و تقسیط، تغییر کاربری و مابقی مربوط به درخواست توافق، در خواست معوض تجاری، پایان ساخت یا تغییر عرض گذر بوده است.

کد خبر 788063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.