تصویب پیشنهاد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی و دیزل در شورای شهر اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات صدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ در خصوص لوایح بررسی شده در صدوچهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همکاران ما در موکب حضرت مسلم ابن عقیل در مجموعه معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری در خدمت‌رسانی به زوار اربعین در مرز چذابه و کربلا زحمات بسیار خوبی کشیدند.

وی افزود: در مرز چذابه از سوی وزارت کشور شهرداری اصفهان به‌عنوان متصدی تعیین شده بود و در تعدادی از خیابان‌های شهر کربلا نیز طی تعامل شهرداری کربلا و شهرداری اصفهان فرایند نظافت برعهده مدیریت شهری اصفهان قرار گرفته بود، در همین راستا امروز از عزیزان فعال در ایام اربعین به نمایندگی از تعداد قابل توجهی از افرادی که در این ایام به‌صورت داوطلبانه خدمت‌رسانی کرده بودند، تقدیر شد؛ این تقدیر به صورت نمادین بود، هرچند که اجر و مزد واقعی‌شان را از صاحب ایام اربعین دریافت کرده و خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ طبق زمان‌بندی که در قانون درآمد پایدار داریم، باید تا پایان شهریور سال جاری به تصویب می‌رسید، بنابراین امروز بعد از بررسی‌های کارشناسی و پایان کار حسابرس مستقل در جلسه علنی مطرح شد، هم گزارش حسابرسی و هم جنبه‌های عملیاتی تفریغ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی مربوط به شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و وابسته به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

صالحی گفت: امروز لایحه تغییر بهره برداری از خانه تاریخی رشیدی از یکی از مجموعه‌های حوزه علمیه به مجموعه دیگری بررسی شد که به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز پیشنهاد خرید ۵۰ اتوبوس برقی و تعدادی شارژر مربوطه و ۵۰ اتوبوس دیزل بررسی شد که با قید تأکیدات و لزوم ارائه مستندات توسط شهرداری به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در رابطه با اتوبوس‌های دیزل شورا اجازه داد تا ۱۰۰ دستگاه با توجه به نیاز شهر و آماده بودن این اتوبوس‌ها در شرکت ایران خودرو دیزل تأمین شود تا شهرداری بتواند طبق مجوز شورا اقدام به خرید کند و در ابتدای مهر افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس را در ناوگان فعال داشته باشیم.

وی گفت: در جلسه امروز فهرست مؤسسات حسابرسی پیشنهادی در قالب لایحه‌ای جهت انجام اقدامات بازرسی و حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته شهرداری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

کد خبر 787997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.