رقابت ۱۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی و هنری اصفهان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طی برگزاری چهل‌ودومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با عنوان جشنواره «فردا» تعداد ۹۰۰ دانش‌آموز دختر و ۸۰۰ پسر در مرحله نهایی در اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برگزاری اختتامیه چهل و دومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی اصفهان، اظهار کرد: مرحله حضوری این فستیوال با عنوان جشنواره «فردا» از امروز تا بیست‌وپنجم شهریور در اردوگاه شهید بهشتی نصف جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر گنبدهای فیروزه‌ای از امروز تا بیست‌وپنجم شهریور میزبان دانش‌آموزان دختر و از بیست‌ودوم با حضور محصلان پسر برگزار خواهد شد، افزود: پنج رشته اصلی نظیر رشته‌های ادبی؛ شعر و داستان، رسانه و فضای مجازی در بخش‌های ویدئو کست، پادکست و بازی‌های رایانه‌ای، رشته نمایشی نظیر نمایش‌نامه خانه، نمایش‌های عروسکی و نمایش‌های خیابانی، نقالی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: رشته‌های آوایی در حیطه سرودهای محلی، تلفیقی و هم‌نوازی، آواز و تک‌نوازی است و رشته‌های هنری، دستی و تجسمی، نزدیک به ۶۴ رشته انفرادی است.

نم‌نبات تصریح کرد: طی برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور با عنوان جشنواره «فردا» تعداد ۹۰۰ دانش‌آموز دختر و ۸۰۰ پسر در مرحله نهایی در اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه آثار ارزشمند دانش‌آموزان توسط داوران مجرب داوری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حاشیه این رویداد هنری فعالیت‌های فرهنگی به ویژه بازدید از گلستان شهدا، میدان امام خمینی (ره) و چهل‌ستون و سایر برنامه‌های فرهنگی را برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 787894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.