آزادی ۱۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در قزوین

مدیر ستاد دیه استان قزوین از آزادی ۱۳۹ زندانی جرایم غیرعمد در این استاد با پرداخت ۲۴ میلیارد تومان بدهی و جزای نقدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه هیئت امنای ستاد دیه استان قزوین صبح امروز _یکشنبه هجدهم شهریور_ با حضور حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا رئیس‌کل دادگستری استان قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین و مدیر ستاد دیه استان قزوین، فرهاد بهرامی مدیرکل زندان‌های استان، ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین و رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تشکیل شد.

مهدی عبدیان، مدیر ستاد دیه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: ستاد دیه استان قزوین از ابتدای امسال تا امروز ۱۳۹ زندانی جرایم غیرعمد را با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران آزاد کرده است و برای این منظور ۲۴ میلیارد تومان بدهی این زندانیان را پرداخت کرده است.

وی افزود: برای آزادی این ۱۳۹ نفر زندانی ۹.۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض نقدی از سوی این ستاد پرداخت شده و همچنین ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در اختیار زندانیان جرایم غیرعمد قرار گرفته است.

مدیر ستاد دیه استان قزوین این ستاد را پایگاه حمایتی افرادی توصیف کرد که به صورت ناخواسته و غیرعمد در زندان‌های استان قزوین هستند و گفت: در ۲ ماه محرم و صفر با جمع‌آوری کمک‌های خیران و نیکوکاران هم‌استانی ۵۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان قزوین را آزاد کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه همچنین درباره نحوه کمک و آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان قزوین تصمیم‌گیری شد و بنا شد از حداکثر ظرفیت بخش خصوصی، کارخانجات و صنایع بزرگ استان قزوین در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 787855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.