جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی کشور / تداوم رگبار و گردوخاک در مناطق مستعد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم رگبار و گردوخاک در مناطق مستعد خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان، در ساعات بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط مذکور دوشنبه تا پنجشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز رخ خواهد داد، افزود: سه‌شنبه این وضعیت در شمال آذربایجان غربی نیز انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی سه روز آینده در شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: وضعیت هوای امروز اصفهان، صاف گاهی وزش باد و غبار محلی با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف گاهی وزش باد و غبار رقیق با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت آسمان تهران طی امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و طی فردا، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد انتظار می‌رود.

کد خبر 787769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.