چاپ خدمات دولت شهید رئیسی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای

استاندار بوشهر گفت: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیسی به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده امروز _شنبه هفدهم شهریور_ در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با اشاره به اینکه نمونه بارز مدیریت جهادی در کشور در هشت سال دفاع مقدس آشکار شد، اظهار کرد: مجموع دستاوردها در حوزه‌های زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در بخش‌های مجموعه خدمات دستگاه‌های استان بوشهر، اضافه کرد: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیسی به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

استاندار بوشهر ادامه داد: در جشنواره شهید رجایی استان، از گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، از گروه تولیدی مدیریت امور عشایری، گروه فرهنگی، و از علمی و آموزشی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزیده شدند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل دامپزشکی و در گروه عمومی، امنیتی و قضائی، ادارات کل ثبت احوال، و ثبت اسناد و املاک برگزیده شدند.

وی افزود: اداره کل گمرک بوشهر در گروه اقتصادی و مالی، و شیلات استان در عرصه محور اقتصاد مقاومتی موفق به رتبه برتر شدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری در گروه محور بهبود محیط کسب‌وکار و در محور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ادارات راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برتر شدند.

محمدی‌زاده افزود: در محور ایجاد اشتغال، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در گروه جلب رضایت مردم از خدمات دولت کمیته امداد، و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان برگزیده معرفی شدند، همچنین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بخش اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور شهید برتر شدند.

وی ادامه داد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در بخش بیشترین ارتقای عملکرد نسبت به سال قبل، در محور احیای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای استان و محور خدمات برجسته اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر برگزیده شدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دانشگاه خلیج‌فارس به عنوان دانشگاه برتر کشور برتر اعلام شد، افزود: در محور تحقق اهداف آموزش فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فرهنگیان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، شرکت توزیع نیروی برق و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 787756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.