عملیات اجرایی فاز نخست خیابان‌سازی استاد شهریار جنوبی آغاز شد

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تملک ۵۴ درصدی خیابان‌سازی استاد شهریار جنوبی حدفاصل گذر شیخ فائض تا خیابان شهید باهنر، عملیات اجرایی ۲۵۰ متر طول از ۵۵۰ متر این خیابان حدفاصل شیخ فائض تا کوی شهید قربانعلی عرب در دست اجرا قرار می‌گیرد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اهمیت احداث خیابان استاد شهریار جنوبی اظهار کرد: محله شمس آباد از محلاتی با تراکم ساخت‌وساز بالایی بوده و تردد در این محلات با مشکل روبه‌رو است، از این‌رو احداث خیابان‌ها در دل محلات علاوه بر اینکه موجب تغییر در سبک ساخت‌وساز می‌شود به تسهیل در تردد شهروندان نیز می‌انجامد.

وی افزود: در سال‌های گذشته خیابان استاد شهریار جنوبی حدفاصل بزرگراه شهید ردانی پور تا معبر شیخ فائض احداث شده و مرحله نهایی آن حدفاصل شیخ فائض تا خیابان شهید باهنر در دستور تملک و آزادسازی این منطقه قرار گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۴ درصد تملک خیابان استاد شهریار جنوبی تصریح کرد: به‌دلیل اینکه مراحل تملک و آزادسازی این معبر مدتی در حال اجرا است و احتمال تملک ۴۳ پلاک به مساحت ۶۴۶۱ مترمربع نیز زمان زیادی نیاز دارد و نارضایتی اهالی محل را به همراه داشته است؛ بدین منظور اجرای فاز نخست این خیابان به طول ۲۵۰ متر حدفاصل شیخ فائض تا کوی شهید قربانعلی عرب پس از سال‌ها بلاتکلیفی به‌زودی اجرا خواهد شد و مابقی آن پس از تملک اجرایی می‌شود.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: احداث بوستان ۲۳۵۰۰ مترمربعی باغ گله در محله شمس‌آباد و تملک و احداث خیابان استاد شهریار آینده‌ای درخشان برای این محله رقم خواهد زد.

کد خبر 787618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.