باغ محمدشهر به کارگران زحمتکش شهرداری کرج رسید

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: باغ محمدشهر تعیین تکلیف شد و به مرکز تفریحی رفاهی ویژه کارکنان و کارگران شهرداری کرج رسید.

علیرضا رحیمی محمودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص تعیین تکلیف باغ پرحاشیه محمد شهر اظهار کرد: پیرو تذکری که اواخر سال ۱۴۰۰ به شهرداری کرج داده شد با همراهی همه اعضای شورا ردیف بودجه جداگانه برای این موضوع مصوب شد و از آن تاریخ در مرحله اجرا قرار گرفت.

وی هدف از تغییر کاربری باغ محمد شهر را خدمات‌رسانی و توسعه رفاه کارگران زحمتکش شاغل در مجموعه شهرداری عنوان کرد و افزود: باغ محمدشهر با وسعت ۳۸ هزار مترمربع و ایجاد ۳۰ سوئیت رفاهی همراه با امکانات مربوطه به زودی به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید که به مرکز تفریحی و رفاهی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری از جمله فضای سبز و پاکبانان تبدیل شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اعتبار لازم اجرایی را حدود سی میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: امیدوارم مدیریت شهری بتواند هرچه سریع‌تر مقدمات بهره‌برداری از این مجموعه را انجام دهد تا پایان مهر سال جاری تقدیم همکاران شود.

رحیمی اضافه کرد: باغ پر حاشیه محمدشهر در دوره‌های گذشته با حواشی همراه بود و امروز به صاحبان اصلی خود یعنی کارکنان و کارگران خدوم شهرداری رسید، به امید خدا با این اقدام خوب و مبارک حاشیه از این باغ رخت برکنده است و به محلی برای آرامش و آسایش همکاران در مدیریت شهری تبدیل خواهد شد.

کد خبر 787604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.