خبرگزاری ایمنا به بهره‌گیری از تمام ظرفیت رسانه‌ها در استان‌ها کمک کرده است

معاون فرماندار بیرجند با بیان اینکه تمرکز رسانه‌ای در تهران نمی‌تواند به بهره گرفتن از تمام ظرفیت رسانه‌ها در استان‌های مختلف منجر شود، افزود: خبرگزاری ایمنا این فرصت را فراهم کرده است که از ظرفیت عظیم رسانه در تمام عرصه‌ها و همه حوزه‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، احمد درمحمدی امروز_شنبه هفدهم شهریور_ در آئین افتتاح دفتر خبرگزاری ایمنا در خراسان جنوبی با اشاره به سابقه فعالیت رسانه‌ای خود و آشنایی با رسانه اظهار کرد: استقرار دفتر مرکزی خبرگزاری در اصفهان اتفاق خوشایندی است و این موضوع ما را امیدوار می‌کند که تمرکززدایی رسانه‌ای از پایتخت شروع شود و دفاتر مرکزی رسانه‌ها به استان‌ها منتقل شود.

وی با بیان اینکه تمرکز رسانه‌ای در تهران نمی‌تواند به بهره گرفتن از تمام ظرفیت رسانه‌ها در استان‌های مختلف منجر شود، افزود: خبرگزاری ایمنا این فرصت را فراهم کرده است که از ظرفیت عظیم رسانه در تمام عرصه‌ها و همه حوزه‌ها استفاده شود.

معاون فرماندار بیرجند با پرهیز از سیاست‌زدگی در رسانه‌ها تصریح کرد: امیدواریم مشکلات رسانه‌ها و خبرنگاران با یک نگاه کلان در سطح کشور برطرف شود و رسانه بتواند در مسیر خود حرکت کند.

وی در ادامه گریزی به برگزاری دوره رسانه‌ای شهید آوینی با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های خراسان جنوبی زد و گفت: قرار است به زودی یک دوره تخصصی در زمینه‌های مختلف نویسندگی از جمله مصاحبه و گزارش و همچنین فن بیان برگزار شود تا از ظرفیت رسانه‌ها به صورت بهتری در این استان استفاده شود.

درمحمدی با بیان اینکه نجیب‌ترین و صدیق‌ترین خبرنگاران در خراسان‌جنوبی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: در حد توان تلاش می‌کنیم که از رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایمنا حمایت داشته باشیم.

خبرگزاری ایمنا به بهره‌گیری از تمام ظرفیت رسانه‌ها در استان‌ها کمک کرده است

خبرگزاری ایمنا به دنبال روایت درست رویدادها و اتفاقات است

مصطفی مصری‌پور، معاون اجرایی خبرگزاری ایمنا نیز با تشکر از حضور مسئولان استانی در این آئین گفت: با وجود محدودیت‌هایی که داشته‌ایم، با حمایت شهردار اصفهان با دیدگاه توسعه‌محور به دنبال افتتاح دفاتر استانی در استان‌های مختلف از جمله استان خراسان‌جنوبی بوده‌ایم، چرا که در این استان‌ها تردد رسانه‌های رسمی محدود بوده و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیررسمی در بیان روایت‌ها از آنها پیشی گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایمنا به دنبال این است که در روایت رویدادها و اتفاقات با ارائه روایت درست، نقش برتر را ایفا کند، افزود: از مسئولان استانی درخواست داریم تا حمایت‌های لازم را از رسانه‌ها و به خصوص ایمنا داشته باشند و در جلسه‌های شورای رسانه‌ای که در استانداری یا فرمانداری تشکیل می‌شود از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نیز دعوت به عمل آورند تا آنها بتوانند در ارائه روایت‌ها دست اول و برتر را داشته باشند.

کد خبر 787568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.