روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال تسریع است

امام جمعه چادگان گفت: به برکت مقاومت مردم فلسطین، روند فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی در حال تسریع است و صهیونیست‌ها در پنجه قدرت مقاومت فلسطین گرفتار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی ظهر امروز_ شانزدهم شهریور_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) در یک دوره تاریخی حساس در تشیع و اسلام واقع شده بودند و فرزند ایشان به‌عنوان تنها ذخیره و باقی‌مانده پروردگار بر زمین است.

وی افزود: ایشان باید دوره انتقالی را به سرانجام می‌رساندند که از این پس امام بعدی شیعیان در غیبت به سر می‌برد و امام عسکری (ع) در حال آماده‌سازی شیعه برای غیبت امام (عج) بودند که مردم به امام غایب اعتقاد داشته باشند و از او فرمان‌برداری کند.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: این مسئله که شیعیان دچار غیبت امام شدند به خود این مکتب برمی‌گردد، چراکه شیعیان نتوانسته بودند از جان ۱۱ امام خود محافظت کنند و خداوند متعال این ذخیره الهی را تا زمانی مقرر حفظ خواهد کرد.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تاکید کرد: شهدایی که در انقلاب اسلامی تقدیم نظام و امام زمان (عج) شد، نشان از یاری امام عصر (عج) دارد و شهدای ما مانند وثیقه‌ای برای ظهور ایشان است.

وی افزود: همراهی مردم ما با نایب امام عصر (عج) نشان از این دارد که هیچ‌گاه امام زمان (عج) خود را تنها نمی‌گذاریم، در طول تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بودیم که مردم کشورمان چگونه از ولی امر خود پیروی کردند و امروز هم همین‌گونه است.

امام جمعه چادگان بیان کرد: شهدای ما، مانند وثیقه ظهور هستند و می‌دانیم که با این شهدا به ظهور می‌رسیم، چراکه نشان دادیم پای کار و ثابت قدم هستیم و مردم فلسطین مقاومت را از ما آموختند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: زمانی صهیونیست‌ها فلسطینیان را تحقیر و آواره می‌کردند، اما زمانی که مردم فلسطین تصمیم به مقاومت گرفتند، شرایط را به نفع خود تغییر دادند و جبهه مقاومت و حماس شکل گرفتند و امروز هم با تمام قدرت مقاومت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با وجود این‌که کشورهای دنیا از غزه و فلسطین حمایت نکردند، اما شاهد مقاومت مردم فلسطین بودیم که چشم امیدشان به ملت‌های مسلمان و آزاده بود و توانستند برای خود دستاوردی داشته باشد.

امام جمعه چادگان تاکید کرد: امروزه رژیم غاصب صهیونیستی دستاوردی در غزه ندارد و به کرانه باختری حمله می‌کندو به خیال خود به دنبال نابودی نیروهای مقاومت و مردم فلسطین است که هیچ‌گاه به این هدف نخواهند رسید و مردم فلسطین با نابودی دشمنان پیروزی خود را جشن خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی گفت: امروزه شاهد تظاهرات و راهپیمایی‌ها در شهرهای رژیم صهیونیستی هستیم که مردم هم این شرایط را قبول ندارند و دائماً در ترس و نگرانی به سرمی‌برند و در شبکه‌های معروف خودشان کارشناسان به فروپاشی این رژیم غاصب اشاره می‌کنند.

وی افزود: مصاحبه‌گرهای مختلف با کارشان مسائل رژیم صهیونیستی به نابودی این رژیم اعتراف می‌کنند و روند فروپاشی رژیم جعلی در حال تسریع است که در پنجه قدرت مقاومت فلسطین گرفتار شده و این به برکت مقاومت فلسطین است.

امام جمعه چادگان خاطرنشان کرد: ما برای انقلاب اسلامی و حفظ آن شهید دادیم و خداوند در مقابل آن نصرت خود را برای ما قرار داد و قطعاً این صبر مردم فلسطین هم به ثمر خواهد رسید و به زودی شاهد آن روز هستیم و با این مقاومت‌های مسلمانان و شیعه ظهور نزدیک‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی در ادامه گفت: در آستانه رحلت آیت‌الله طالقانی هستیم که نخستین خطیب نماز جمعه تهران و منصوب امام خمینی (ره) بودند و امام (ره) لقب ابوذر زمان را به ایشان دادند و از مجاهدان نستوه برای پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: مرحوم آیت‌الله طالقانی یک فرد آزاداندیش بود، صراحت لهجه داشت و یک نمونه انسان خدایی و مورد قبول همگان بود که مدت کوتاهی هم در این مسئولیت سپری کردند.

کد خبر 787362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.