جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۸ معتاد متجاهر و سوداگر مرگ در رشت

فرمانده انتظامی رشت از اجرای طرح آرامش در شهر به مدت سه روز با اولویت جمع‌آوری ضربتی معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: طی این مدت ۵۹ نفر معتاد متجاهر و ۵۹ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، عیسی روشن‌قلب امروز _جمعه شانزدهم شهریور_ با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در خدمت مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت سه روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامی رشت از جمع‌آوری ۵۹ نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

روشن‌قلب تصریح کرد: از این افراد سه کیلو و ۳۸۶ گرم انواع مواد مخدر شامل، هروئین، شیشه، تریاک و تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ عدد انواع قرص‌های روان‌گردان کشف شد.

وی با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توأم با مهر و عطوفت با فرزندان، از آن‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 787319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.