برای بهبود دائمی شرایط پارک حیات وحش اصفهان تلاش شود

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ شرایط مطلوب پارک حیات وحش اصفهان نوشت: اگر متولیان اصلی موضوع حیات وحش مکان مناسب و شرایط ایده‌آلی را فراهم کنند، بهتر است مجری این موضوع نهادهای متولی آن در استان باشند و شهرداری نیز به آن‌ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در صفحه شخصی خود نوشت:

برای بهبود دائمی شرایط پارک حیات وحش اصفهان تلاش شود

«سه هفته پیش بود که وقتی ماجرای شرایط پارک آموزشی حیات وحش اصفهان در رسانه‌ها مطرح شد، برای بررسی ابعاد موضوع سرزده از شرایط بازدید کردم.

در مجموع بازدید و با لحاظ گرمای شدید مردادماه، شرایط نسبتاً مطلوبی در پارک برقرار و از نظر غذا، نگهداری و رسیدگی وضعیت نسبت به سایر پارک‌های حیات وحش کشور که قبلاً دیده بودم، به مراتب بهتر بود. حیوانات هم سرحال بودند و استقبال خوبی از مراجعه‌کنندگان می‌کردند. ضمن تاکید بر لزوم حفظ شرایط و تلاش برای بهبود دائمی آن، نکاتی را برای ارتقای وضعیت محیطی و اطلاع‌رسانی دقیق جهت کاهش نگرانی مردم مطرح کردم. البته خودم برای پرهیز از هیجان رسانه‌ای با تأخیر این بازدید را رسانه‌ای کردم.

در مجموع هم معتقدم اگر متولیان اصلی موضوع حیات وحش مکان مناسب و شرایط ایده‌آلی را فراهم کنند، بهتر است مجری این موضوع نهادهای متولی آن در استان باشند و شهرداری هم به آن‌ها کمک کند.»

برای بهبود دائمی شرایط پارک حیات وحش اصفهان تلاش شود

کد خبر 787318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.