ورود بیش از ۴۰۰ هزار خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از ورود ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه طی پنج روز گذشته به استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم ظهر امروز _پنجشنبه پانزدهم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه‌ی زمانی دهم تا چهاردهم شهریور همزمان با آغاز تعطیلات، ۴۰۲ هزار و ۱۵۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه میزان وسیله نقلیه خروجی از گیلان ۳۲۵ هزار و ۳۶۳ دستگاه بوده است، افزود: در این بازه زمانی نیز، شاهد کاهش ۱۴ درصدی خروجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش بودند.

نیک‌فهم تصریح کرد: با توجه به حجم تردد خودروها و ترافیک سنگین ناشی از سفرهای تابستانی، به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن مدیریت در سفر، به ویژه در زمان بازگشت، با رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، سفری ایمن و خاطره‌انگیز را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

کد خبر 787190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.