افتتاح ۵۳ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرضا

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان شهرضا، ۵۳ پروژه در حوزه‌های شهرداری شهرضا مخابرات و مشاغل خانگی به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید یا کلنگ‌زنی شد.

امیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: شش پروژه به ارزش ۴۸ میلیارد تومان در هفته دولت امسال تکمیل شد و در حوزه جهاد کشاورزی نیز ۱۱ از جمله شش پروژه افتتاح و پنج پروژه کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: در حوزه شهرداری شهرضا ۸ پروژه و پروژه‌ها از جمله مخابرات، جهاد کشاورزی و گلخانه‌ای بوده است و حوزه تحصیلات مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان پرداخت شد و تعداد ۶۱۱ نفر اشتغال زایی داشته است که در قالب کمیته امداد، بهزیستی و ورزش و جوانان بوده است.

فرماندار شهرستان شهرضا تاکید کرد: شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت امسال مربوط به شرکت کاسپین واقع در شهرک رازی است که شرکت مهمی در خاورمیانه است و این پروژه با حضور معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

جعفری عنوان کرد: شش خطه کردن محور شهرضا به اصفهان و بالعکس با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه بوده است و همچنین خط سوم از شهرضا به اصفهان تکمیل شده و زیر بار ترافیکی و شانه‌سازی آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: فاضلاب از ابتدای انقلاب تا سال ۱۴۰۰، ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما در دولت سیزدهم از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳، ۱۱ درصد رشد داشته است.

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: در این دولت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا به بهره‌برداری رسید که از پساب آن در شهرک صنعتی رازی و شهرداری برای آبیاری فضای سبز شهرستان استفاده می‌شود.

کد خبر 787173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.