تولید برق خانگی با روش نصب جدید پنل‌های خورشیدی

خلاقیت در نصب پنل‌های خورشیدی به صورت حصار فرصتی را ایجاد می‌کند که به‌راحتی از فضای اطراف خانه انرژی تولید کرد، حتی اگر در حیاط یا سقف فضایی برای پنل‌های خورشیدی سنتی وجود نداشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت‌های مختلف در سراسر جهان برای ترویج و عمومیت سریع‌تر کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر در خانه‌ها، به طور مداوم در تلاش برای نوآوری و تولید برق پاک با ابزارهای جذابی هستند که می‌توانند با سهولت بیشتری در خانه‌ها اجرا شوند.

رویکرد جدیدی که نوید تغییر روش استفاده از فتوولتائیک را می‌دهد

همانطور که بسیاری می‌دانند، فتوولتائیک یکی از پرمصرف‌ترین منابع انرژی در سراسر جهان است به‌طوری‌که هزاران دانشمند و تولیدکننده در حال ساختن نسخه‌های جدیدی از پنل‌های فتوولتائیک هستند تا از آنها نهایت استفاده را ببرند و انرژی پاک هر چه بیشتر و عاری از انتشار آلاینده‌هایی مانند دی‌اکسیدکربن تولید کنند.

مدتی است که شاهد نوآوری‌های مختلف در بخش انرژی هستیم؛ مثلاً پنل‌های خورشیدی که بر فراز زمین‌های حاصلخیز و سایه‌دوست مزارع نصب می‌شوند، همچنین پانل‌های فتوولتائیک شناور که از مخازن بزرگ، انرژی تولید می‌کنند.

اکنون طراحی جدید و مبتکرانه پنل‌های خورشیدی تمام توجه بخش انرژی را به خود جلب کرده است، زیرا تولیدکنندگان در مورد روشی جدید برای پیاده‌سازی این روش سودمند برای تولید انرژی به روشی ساده‌تر و کارآمدتر تلاش کرده‌اند بدون اینکه تأثیری بر نمای ساختمان داشته باشد.

تولید برق خانگی با روش نصب جدید پنل‌های خورشیدی

با جزئیات حصار فتوولتائیک نوآورانه آشنا شوید

Closura، شرکت مسئول اجرای حصار فتوولتائیک، به‌ویژه در جستجوی راه‌حل‌های زیست‌محیطی و پایدار برای تولید برق تخصص دارد. به طور دقیق‌تر، Closura بر تولید مبلمان آلومینیومی در فضای باز تمرکز دارد و اکنون وعده داده است که با ایجاد ژنراتورهای فتوولتائیک بزرگ در قالب یک حصار سنتی، به سطح بعدی گسترش انرژی خورشیدی فراتر می‌رود.

شرکت مورد بحث این حصار فتوولتائیک را Plug & Play نامگذاری کرد. این خلاقیت فرصتی را ایجاد می‌کند که به‌راحتی از خانه خود انرژی تولید کنید، حتی اگر در حیاط خود فضایی برای پنل‌های خورشیدی سنتی ندارید یا سقف مناسب نیست، می‌توانید از این حصار فتوولتائیک قابل اجرا و بسیار کارآمد استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این حصار جدید فتوولتائیک ساخته شده از پنل‌های خورشیدی این است که نیازی به سازه‌های بزرگ، مجوزهای خاص ندارد البته تا زمانی که نرده از یک متر و هشتاد سانتی متر بیشتر نباشد. همچنین نصب آن کاملاً ساده است و شما هنگام استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهد داشت و بلافاصله پس از نصب شروع به تولید انرژی پاک و عاری از آلاینده می‌کند.

ظرفیت انرژی آن چقدر است؟

اگر قدرت انرژی این طراحی را در نظر بگیریم - صفحه بزرگی متشکل از ۶ پنل که حدود ۲ کیلووات‌برثانیه انرژی تولید می‌کند- مقدار انرژی کافی برای برق‌رسانی به بعضی از لوازم خانگی، به صورت آسانی فراهم می‌شود و کمک مثبت به کاهش کربن در بخش انرژی می‌شود.

این نوآوری در دنیای انرژی‌های تجدیدپذیر نشان‌دهنده گامی مهم به سوی آینده‌ای عاری از انتشار دی‌اکسید کربن، شهرهایی با آلودگی زیست‌محیطی کمتر و صرفه‌جویی چشمگیری در مصرف برق است.

تولید برق خانگی با روش نصب جدید پنل‌های خورشیدی

کد خبر 787151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.