پیش بینی آب و هوای چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۵ شهریور

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: برای روزهای آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، برای امروز _پنجشنبه پانزدهم شهریور_ احتمال رگبارهای خفیف و موقتی برای کوهرنگ دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای روزهای جمعه و به خصوص شنبه افزایش سرعت باد و احتمال خیزش گردوخاک به صورت موقتی برای مناطق شرقی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت دمایی استان اضافه کرد: کاهش نسبی دما در روزهای آینده در قالب مناطق استان رخ خواهد داد.

وی با بیان این‌که شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان در کشور بود، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد و بلداجی با کمینه دما شش درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های استان و بازفت با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت جوی شهرستان سامان بیان کرد: روزهای جمعه و شنبه برای سامان افزایش وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک به صورت محلی پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی اشاره به وضعیت جوی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: آسمان کوهرنگ صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، همچنین احتمال رگبارهای موقتی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به وضعیت دمایی دو شهرستان کوهرنگ و سامان در ۲۴ گذشته ادامه داد: دمای کمینه و بیشینه در شهر سامان به ترتیب ۱۳ و ۳۴ و در شهر چلگرد ۱۰ و ۳۳ بوده است.

کد خبر 787137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.