ورود ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان/ اعمال محدودیت در محور رشت_قزوین و بندر آستارا_اردبیل

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون جاده‌های گیلان شلوغ و پرتردد است گفت: از روز شنبه هفته جاری تا صبح دیروز، حدود ۳۰۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شده که حدود ۵۲ درصد از سمت محور قزوین به رشت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری شامگاه _چهارشنبه چهاردهم شهریور_ اظهار کرد: کماکان شاهد ورود تدریجی مسافران به گیلان هستیم اما حجم ورود و خروج خودرو نسبت به روزهای قبل کمتر شده است.

وی افزود: از روز شنبه هفته جاری تا صبح دیروز، حدود ۳۰۰ هزار خودرو وارد استان گیلان شده که حدود ۵۲ درصد از سمت محور قزوین به رشت بوده است.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: در محور آستارا به اردبیل در محدوده گردنه حیران و در محدوده سروان به سمت امامزاده هاشم، ترافیک نیمه سنگین و پرحجم است و در محور رشت به سمت لنگرود شاهد تراکم خودرو هستیم و سایر محورهای ارتباطی استان متأثر از حجم ورود خودروها، شلوغ و پرتردد است.

صفاری تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته، ۲ نفر از هموطنان بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان جان خودشان را از دست داده‌اند و علت ۳۵ درصد حوادث رانندگی در استان، رفتارهای پرخطر به ویژه سبقت و سرعت غیرمجاز بوده است؛ بنابراین به رانندگان به ویژه مسافران توصیه می‌کنیم از رفتارهای پرخطر اجتناب و به توصیه‌های همکاران ما توجه کنند.

وی گفت: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل حرکت و تردد وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی برای روز جمعه شانزدهم شهریورماه در ۲ محور گیلان شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز جمعه شانزدهم شهریور در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.

کد خبر 787049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.