برای خوشحالی مردم ایران می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان دوست دارند در خدمت تیم ملی باشند و عاشقانه پیراهن تیم ملی را می‌پوشند. بازیکنان به عشق پرچم و مردم بازی می‌کنند و وارد زمین میشوند تا برای بالا بردن نام ایران بجنگند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر قلعه نویی امروز -چهارشنبه چهاردهم شهریور- در نشست خبری پیش از بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: مربی جدید تیم قرقیزستان روی فوتبال این کشور شناخت کافی دارد زیرا سابقه مربیگری در تیم‌های پایه این کشور را دارد. تیم قرقیزستان تیمی بسیار سخت‌کوش و دونده است که کارهای دفاعی را به‌خوبی انجام می‌دهند. شرایط اردویی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم یکی از بهترین اردوهایی بوده که برگزار کردیم. شرایط و آمادگی خوبی داریم و اردوی خوبی را سپری کردیم.

وی افزود: تیم‌هایی که انتخاب شده‌اند با همه انگیزه بازی می‌کنند.

انتقاداتی همیشه به لیست وارد می‌شود. هر لیستی که اعلام شود یک سری مخالفت وجود دارد. بازیکنان باانگیزه به تیم دعوت شده‌اند تا پشتیبان خوبی برای سال‌های آینده تیم ملی باشد.

تغییرات باید با شیب ملایم باشد تا هم نتیجه‌گرا باشد و هم آن جوانان آسیب نبینند. اگر تغییرات بی‌نتیجه باشد اولین ضربه را جوانان متحمل می‌شوند. سعی شده که تغییرات با توجه گرفتن نتیجه انجام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: آنالیز به شکل دقیق و کامل با کمک همکاران انجام می‌شود. از قبل از شروع لیگ کارمان را آغاز کردیم و منحصر به فیفا دی نبودیم. ممکن است اشتباه هم داشته باشیم اما درب تیم ملی به روی بازیکنان با انگیزه و آماده باز است. سن فقط یک عدد است. به جوان‌ها بها می‌دهیم که بازیکنان خوبی برای سال‌های بعد تیم ملی داشته باشیم. در درجه نخست بازی خوب و نتیجه قرار دارد و بعد جوانگرایی و تغییر قرار رفته.

وی ادامه داد: انتقاد باعث پیشرفت می‌شود. انتقاد خوب باعث می‌شود تا نقاط ضعف برطرف شود. تعداد از افرادی که انتقاد می‌کنند مشاور ما هستند. همه باید در کنار هم با بازی و نتیجه خوب ملت شریف ایران را خوشحال کنیم. همه بازیکنان با انگیزه بالا در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

قلعه نویی: سیستم فوتبال بازی نمی‌کند بلکه نفر است که فوتبال بازی می‌کند. آمار تیم‌هایی که در اختیار داشتم نشان دهنده نگرش هجومی من است. برای ما مهم است که در بازی گل به ثمر برسانیم و هجومی بازی کنیم. گل‌هایی دریافت کرده‌ایم که از نگرش هجومی ما آمده. حتی در بعضی از بازی‌ها باخت سنگین داشتیم اما به دلیل اینکه نمی‌خواستیم از نگرش خود دست بکشیم و لایه‌های دفاعی ببندیم تن به این باخت‌ها دادم.

وی ادامه داد: به عنوان یک سرباز در اختیار تیم ملی هستم و تلاشم را می‌کنم با بهترین نتیجه و با آمار گلزنی بالا به پیروزی برسیم. بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید یک بازی هجومی و رو به جلو داشته باشند. مشخص است از بازیکنان چه می‌خواهیم. در دوره قبل جام جهانی اگر تیم ملی یک مساوی داشت حذف می‌شد اما اکنون دو بازی ما تا حدودی تشریفاتی شد. تا زمانی که در تیم ملی مسؤلیت دارم دوست دارم بازهای ملی هجومی باشد.

قلعه نویی تصریح کرد: بازیکنان دوست دارند در خدمت تیم ملی باشند و عاشقانه پیراهن تیم ملی را می‌پوشند. بازیکنان به عشق پرچم و مردم بازی می‌کنند و وارد زمین می‌شوند تا برای بالا بردن نام ایران بجنگند. بازیکنان با انگیزه و تلاش به دنبال برد هستند و اصلاً به آمار و ارقام دقت نمی‌کنند.

سرمربی تیم ملی اظهار کرد: کم لطفی‌هایی صورت گرفت اما باید از چند نفر برای حمایت‌هایشان تشکر کرد. افراد زیادی تلاش کردند تا بازی ما به بهترین شکل برگزار شود. تیم ملی باعث خیر شد پس از ۲۰ سال بالغ بر ۵۰ میلیارد هزینه برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر هزینه شد. با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و عدم همکاری استان‌های دیگر احتمالاً در بازی‌های دیگر نیز میهمان اصفهان هستیم. امیدواریم با نتیجه خوب جوابگوی زحمات مسئولین اصفهان باشیم.

وی بیان کرد: از بازیکنان می‌خواهم فقط بهترین خودشان را انجام دهند. جو بسیار خوب صمیمی، مدیریتی و دقیقی در تیم حاکم است. سعی من بر این است تا در چهارچوب و اصول، جوی رفاقتی و معرفتی در تیم باشد.

این سرمربی گفت: در ایران همه چیز ایده‌آل نیست. مهم پیشبرد کارها و مدیریت شرایط سخت است. وظیفه ما این است با وجود سختی‌ها در همه شرایط کار را جلو ببریم. فدراسیون و مسئولین اصفهانی همه توان خود را انجام دادند تا بهترین انجام شود. چند ماه است که قسط‌های کادر فنی عقب افتاده پاداش‌ها با فاصله ۸ ماهه پرداخت می‌شود اما اصلاً اهمیت ندارد. مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند که این موضوعات اصلاً مهم و بزرگ نیست. همه ما با تمام توان تلاش می‌جنگیم تا مردم را خوشحال کنیم.

کد خبر 787002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.