کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی شناسایی و دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد ریالی که با جلب اعتماد کسبه، به دستبرد اموال آن‌ها زده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از خبرگزاری پلیس استان، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از کسبه میدان تره‌بار ساری با جلب اعتماد چندین سال، مال‌باختگان توسط یک کلاهبردار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حرفه‌ای عمل کردن فرد کلاهبردار و باقی نگذاشتن هیچ ردی از خود، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تلاش بی‌وقفه مخفیگاه متهم و همسر وی را در منطقه دربند تهران شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان جابه‌جایی مداوم متهم در تهران بزرگ، عنوان کرد: مأموران پس از پیگیری‌های مداوم در نهایت متهم را در یکی از مناطق تهران شناسایی و با انجام هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

مفخمی از اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی از کسبه میدان تره‌بار ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده قضائی در نهایت سر از زندان درآورد.

کد خبر 786993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.