پلمب منطقه الیمالات نور در دستور کار قضایی قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: پلمب منطقه تصرف شده الیمالات نور در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اکبر عالیشاه، عصر امروز_سه‌شنبه سیزدهم شهریور_ در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع منطقه جنگلی و گردشگری الیمالات نور اظهار کرد: این پرونده معروف در یکی از شعب بازپرسی دادسرای ساری در حال رسیدگی است.

وی با تاکید بر اینکه پرونده مذکور در اسرع وقت با قدرت و قاطعیت مورد رسیدگی قرار گرفته است، افزود: همچنین بر لزوم برخورد قاطع با هرگونه تعرض به منابع ملی در استان تاکید شده است.

دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه در روزهای گذشته تخلفاتی در جنگل الیمالات رخ داده که البته این تخلفات به کیفیتی که در فضای مجازی آمده نبوده و مواردی مانند ریشه‌کنی درخت در منطقه مذکور، حقیقت نداشته است، مطرح کرد: با صدور دستور قضائی و هماهنگی با دادستانی نور و بهشهر، با کمک فرماندهی انتظامی استان، فرد متخلف که با انتشار اخبار و تصاویر کذب در مقام تشویش اذهان عمومی برآمده دستگیر شده و تحت قرار رسیدگی قرار دارد.

عالیشاه ادامه داد: با توجه به تخلفات جزئی صورت گرفته در منطقه الیمالات مشارالیه قصد استقرار کانکس در منطقه مذکور را داشته که در این رابطه ضمن تشکیل پرونده مجدد برای فرد متخلف، به یکی از شعب دادسرا ارجاع و با دقت و سرعت رسیدگی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت تا دغدغه مردم برطرف شود.

وی ادامه داد: هیچ اقدام عمرانی در مکان مذکور صورت نگرفته و طبق قانون، دستور توقف عملیات از سوی بازپرس شهرستان صادر شده است.

کد خبر 786806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.