خیابان چهارباغ بالا لباس نو بر تن کرد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: طبق درخواست شهروندان و بازدید میدانی از خیابان چهارباغ بالا، عملیات روکش آسفالت این خیابان در ماه‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت و طی چند شب گذشته اجرایی شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان چهارباغ بالا از خیابان‌های بسیار مهم و پر تردد بوده که بسیاری از مراکز خرید و گردشگری قابل توجه شهر اصفهان در این خیابان واقع شده است.

وی با اشاره به عملیات روکش آسفالت در خیابان چهارباغ بالا افزود: این خیابان قبل از عملیات روکش آسفالت نیاز به مکاتبه و هماهنگی با ادارات خدماتی و ساختمان‌های در حال دریافت پروانه یا در حال ساخت داشت تا در صورت نیاز برای انجام هرگونه حفاری قبل از عملیات روکش آسفالت این اقدام انجام شود که با دادن فرصت مورد نیاز به این شرکت‌ها و مالکان، این مهم انجام شد و پس از پایان زمان مقرر اعلام شده عملیات آسفالت‌ریزی به پایان رسید.

خیابان چهارباغ بالا لباس نو بر تن کرد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طبق درخواست شهروندان و بازدید میدانی از خیابان چهارباغ بالا، عملیات روکش آسفالت این خیابان در ماه‌های گذشته در دستور کار قرار گرفت و طی چند شب گذشته اجرایی شد.

باقری با اشاره مشخصات نوع آسفالت این خیابان گفت: نوع آسفالت آن توپکا ۰۱۹ است و حجم آسفالت مصرفی ۱۸۰۰ تن است که در طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۱۱ متر، مساحتی حدود ۱۷۰۰۰ متر مربع را روکش آسفالت کرد.

خیابان چهارباغ بالا لباس نو بر تن کرد

وی ادامه داد: خیابان چهارباغ بالا از دو مسیر سه باند شمالی و جنوبی برای خودروها تشکیل شده که در میان دو مسیر پیاده‌رو با باغچه و فضای سبز قرار دارد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین علاوه‌بر پیاده‌روهای میانی، دو مسیر پیاده‌رو در دو کناره‌های خیابان طراحی شده‌است و مسیرهای پیاده‌رو میانی در چندین قسمت توسط مسیرهای چرخش خودرو بین دو مسیر شمالی و جنوبی قطع شده‌است.

باقری گفت: به‌دلیل مسیر مناسب پیاده‌روی و نیمکت‌های تعبیه شده در میانه خیابان این مسیرها برای پیاده‌روی سالمندان و دوچرخه سواری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در وسط خیابان در تقاطع چهار راه نظر نیز حوض آبی قرار دارد که چهره خیابان را زیباتر ساخته است که به همین خاطر از اهمیت خاصی نزد شهروندان برخوردار است.

کد خبر 786803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.