قیمت بیل مکانیکی کوچک + راهنمای انتخاب و خرید
قیمت بیل مکانیکی کوچک + راهنمای انتخاب و خرید

اگر قصد خرید بیل مکانیکی دارید، اولین و مهمترین سوالی که باید به آن پاسخ دهید، حداقل و حداکثر بودجه ای است که می‌توانید برای آن تهیه کنید.

برخی مواقع خرید بابکت صفر کیلومتر بهترین انتخاب است و گاهی اوقات انتخاب یک مینی بیل مکانیکی کارکرده عاقلانه است. در ادامه بررسی خواهیم کرد که برای هر شخص با توجه به هدفی که دارد بهترین انتخاب چیست.

در حال حاضر قیمت مینی بیل مکانیکی سانی و یا نمونه های ایرانی از حدود 2 میلیارد تومن شروع می‌شود و تا در بهترین حالت قیمتی حدود 8 تا 10 میلیارد تومان خواهد داشت. البته که قیمت بیل مکانیکی کوچک ملاک خوبی برای خرید نیست، بلکه کاربرد آن و همچنین متناسب بودن با محل استفاده تعیین کننده محصول مورد نظر شما خواهد بود.

بیل مکانیکی نو یا کارکرده

با توجه به این که خرید مینی بیل مکانیکی دست دوم در ایران کاملا مرسوم است، قبل از هر چیزی باید مشخص کنیم که بهترین انتخاب چیست. معمولا ساعت کار بیل مکانیکی قابل تغییر است و یک فرد حرفه‌ای به سادگی می‌تواند اعداد آن را تغییر دهد. به همین دلیل افرادی تحت عنوان کارشناس بابکت و مینی بیل مکانیکی وجود دارند که سلامت و همچنین اصالت یک ماشین را بررسی می‌کنند. اما اگر از ما سوال می‌کنید خرید یک مینی بیل مکانیکی صفر با امکانات و قدرت محدود به مراتب بهتر از یک بیل مکانیکی کوچک کارکرده می‌باشد. چرا که شما در مورد نحوه سرویس و نگهداری آن اطلاعات کافی ندارید.

قیمت مینی بیل مکانیکی کار کرده

اگر به خاطر قیمت مینی بیل مکانیکی کارکرده آن را خریداری می‌کنید، باید هزینه جانبی و سرویس آن را در نظر بگیرید. معمولا ماشین‌دارهای باتجربه زمانی که ماشین توان اجرایی کمی پیدا می‌کند و نیاز به تعمیرات دارد، سراغ فروش آن میروند. اگر نگاهی به آگهی های ماشین سنگین و قیمت بیل مکانیکی کوماتسو داشته باشید، منظور ما را بهتر درک خواهید کرد. سعی کنید قیمت را با ساعت کارکرد آن مقایسه کنید تا متوجه شوید که بعد از 1000 ساعت کار کردن چه توانی از ماشین گرفته می‌شود.

بهترین روش انتخاب بیل مکانیکی کوچک

بهترین روش انتخاب بیل مکانیکی کوچک

دقت کنید که بیل مکانیکی و انواع بابکت در ایران تنوع زیادی ندارند، اما نمونه های محدود آن نیز باید به دقت انتخاب شود. پیدا کردن یک محصول با کیفیت و اصیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مشخص کردن وظایف در نظر گرفته شده

زمانی که به دنبال مینی بیل مکانیکی صفر کیلومتر و یا کارکرده هستید، باید محل و نحوه استفاده از آن را نیز مشخص کنید. بیل مکانیکی در مزارع، ساختمان های نیمه کار، پروژه‌های جاده سازی و صنایع صنعتی مورد استفاده است. هر یک از آن ها نیز کاربرد خاص خود را دارید. یک مدل مینی بیل مکانیکی که در حفاری عملکرد خوبی دارد و دیگری در بلند کردن اجسام بهترین فرم و شکل بدنه را خواهد داشت. به عنوان مثال مینی بیل سانی 65 یک گزینه ایده آل برای بلند کردن اجسام سنگین می‌باشد. معمولا از بیل مکانیکی برای اهداف زیر استفاده می‌شود.

  • حفاری
  • تخریب ساختمان
  • راه سازی
  • لایروبی رودخانه
  • جابه‌جایی اجسام سنگین
  • ساخت و تجهیز محوطه
  • خرد کردن سنگ های بزرگ
  • ساخت کانال آب
  • ایجاد مسیر مناسب جهت بارگذاری لوله های صنعتی

اندازه بیل مکانیکی

برخی مواقع فضای بسیار کمی برای کار کردن وجود دارد و نیاز به یک بیل مکانیکی کوچک داریم که در یک فضای محدود توانایی دور زدن درجا و انجام کارهای مختلف را داشته باشد. به عنوان مثال مینی بیل مکانیکی فوریوز R70 علاوه بر قیمت بسیار خوبی که دارد در محیط های سخت و کوچک نیز بهترین عملکرد را از خود نشان میدهد. اگر معیار خرید شما قیمت باشد و بخواهید قیمت بیل مکانیکی کوماتسو 8000 را با قیمت بیل مکانیکی فوریوز مقایسه کنید، قطعا گزینه اول را بهترین گزینه می‌دانید، در صورتی که این مدل بیل مکانیکی در فضای محدود عملکرد خوبی ندارد.

بررسی بازار لوازم جانبی

شاید از خود سوال کنید که چرا ماشین آلات صنعتی دراج رفسنجان تا این اندازه محبوب است و افراد بسیار زیادی تمایل به خرید آن دارند، در صورتی که به لحاظ قدرت یک بابکت دراج رفسنجان از یک بابکت کاتر پیلار بسیار ضعیف‌تر است. پاسخ مربوط به فراوانی و در دسترس بودن لوازم جانبی می‌باشد. در حال حاضر مینی بیل فوریوز و همچنین مینی بیل سانی از بهترین و جذابترین گزینه‌های بازار هستند. چرا که قیمت بسیار خوبی دارند و از همه مهمتر لوازم جانبی آن ها در دسترس می‌باشد. همزمان با چک کردن قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر در مورد لوازم جانبی آن نیز اندکی تحقیق کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که مینی لودر دست دوم به قیمت مناسب به فروش میرسانند و برای آن خدمات پس از فروش در نظر می‌گیرند. چرا که میدانند محصول آن ها از سلامت و اصالت بسیار قابل توجهی برخوردار است. به همین دلیل است که هنگام چک کردن آگهی و قیمت بیل مکانیکی باید در مورد سلامت و اصالت آن نیز تو سوال کنید تا انتخابی مناسب و منطقی انجام دهید.

مینی بیل مکانیکی کوچک باغی

مینی بیل مکانیکی کوچک باغی

با توجه به اهمیت بسیار بالای مینی بیل مکانیکی در مزارع و باغ های محلی در این بخش به صورت اختصاصی به نحوه انتخاب یک مینی بیل مکانیکی کوچک باغی خواهیم پرداخت. عموما کسانی که از ماشین آلات صنعتی برای باغ و باغچه استفاده می‌کنند، به مراکز تعمیری دسترسی خوبی ندارند. از طرفی در نگهداری و مراقبت از دستگاه نیز دقت بالایی به خرج نمیدهند و تا زمانی که دستگاه کار می‌کنید از آن استفاده می‌کنند. حال برای کندن زمین و یا جا به جایی اجسام سنگین تفاوتی ندارد و ملاک آن ها کار کردن دستگاه است.

در این صورت باید سراغ تجهیزاتی برویم که طول عمر بالایی دارد و از طرفی قیمت آن نیز برای باغداران و یا کشاورزان مناسب است. در حال حاضر مینی بیل مکانیکی 3.5 تن زنجیری سانی یک انتخاب ایده آل است. چرا که به دلیل دینامیک زنجیری خود می‌تواند در مسیرهای سخت روستایی به خوبی حرکت کند و از طرفی شرایط نگهداری آن بسیار ساده است، تنها نیاز به موارد مصرف مانند سوخت و روغن دارد.

قیمت مینی بیل مکانیکی کوچک دست دوم

پاسخ به این سوال اصلا کار ساده ای نیست، چرا که تنوع بیل مکانیکی بسیار زیاد است و هر شخص محصول خود را بهترین گزینه بازار میداند. اما پیشنهاد ما به شما این است که از مینی بیل مکانیکی ها ایرانی استفاده کنید. چرا که قیمت آن ها قابل استعلام است و از لوازم جانبی آن نیز به سادگی در دسترس شما خواهد بود. برخی مواقع قیمت مینی بیل کوماتسو و یا قیمت مینی بیل مکانیکی هیوندا بسیار متفاوت است و نمی‌توان یک معیار قیمت گذاری مناسب برای آن داشت.

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم یک بررسی اجمالی از قیمت بیل مکانیکی کوچک خدمت شما ارائه کنیم. قیمت هر ماشین باید با توجه به شرکت مونتاژ کننده، استانداردهای ماشین، خدمات پس از فروش، مدت زمان گارانتی و وارانتی مشخص شود. اگر بخواهید داخل اینترنت صرفا قیمت استعلام کنید و یک مینی بیل مکانیکی تهیه کنید، احتمال ضرر کردن شما بسیار زیاد است، به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم که از نظر افراد خبره و متخصص این حوزه برای خرید مینی بیل مکانیکی استفاده کنید. چرا که خرید بیل مکانیکی نو و یا دست دوم مهم نیست، بلکه خرید مینی بیل مکانیکی سالم است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

کد خبر 786755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.