هوای گیلان تا پایان هفته برای برداشت برنج از مزارع مناسب است

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: تا پایان هفته شرایط برای درو شالی‌ها و جمع آوری محصول برنج از مزارع بسیار مساعد و فراهم است، بنابراین به شالی‌کاران توصیه می‌کنیم طی این مدت از هوای مساعد حداکثر بهره را ببرند و با خیالی آسوده نسبت به برداشت و جمع‌آوری محصول برنج از مزارع اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، یوسف شجاعی امشب _دوشنبه دوازدهم شهریور_ اظهار کرد: امروز آسمان گیلان صاف تا نیمه‌ابری بود و لوشان با ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و صبح امروز دیلمان در ارتفاعات سیاهکل با ۱۳ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط گیلان بودند، همچنین دمای هوای رشت در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ماندگاری شرایط جوی پایدار تا پایان هفته در گیلان است و طی این مدت؛ آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: همچنان هوای گرم و مرطوب تا پایان هفته میهمان گیلانیان است و انتظار داریم؛ در ساعت‌های بعدازظهر و عصر در برخی نقاط استان گاهی با افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و رعدوبرق همراه شود، اما این رگبارها قابل توجه نیست.

شجاعی تصریح کرد: تا پایان هفته شرایط برای درو شالی‌ها و جمع‌آوری محصول برنج بسیار مساعد و فراهم است، بنابراین به شالی‌کاران توصیه می‌کنیم طی این مدت از هوای مساعد حداکثر بهره را ببرند و با خیالی آسوده نسبت به برداشت و جمع‌آوری محصول برنج از مزارع اقدام کنند.

وی گفت: فردا (سه‌شنبه)، دریای خزر طی ساعاتی موقتاً برای فعالیت‌های مرتبط دریانوردی و گردشگری نامناسب و در روز چهارشنبه مناسب پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 786570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.