هفتمین شعبه بازارچه محلی «شهریم» در تبریز افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز گفت: عملیات احداث بازارچه محلی «شهریم» در شنب غازان تبریز به اتمام رسیده و با تجهیز این بازارچه تا چند روز آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا زبردست ظهر امروز _دوشنبه دوازدهم شهریور_ در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح هفتمین فروشگاه شهریم در تبریز اظهار کرد: در راستای بهره مندی شهروندان خصوصاً اهالی محله تاریخی شنب غازان از خدمات این سازمان، عملیات احداث این بازارچه به اتمام رسیده و با تجهیز سریع آن توسط بهره بردار آماده افتتاح خواهد بود.

وی افزود: محل زمین این بازارچه با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۶ تبریز تحویل این سازمان داده شده بود و با تلاش‌های بی وقفه عوامل فنی و عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل به زودی اولین بازارچه محلی در این منطقه احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سازماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تبریز در ادامه اذعان کرد: شهریم هفت به متراژ ۶۰۰ متر مربع واقع در شنب غازان، جوار پارک لاله بوده و طی روزهای آینده آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

کد خبر 786473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    0 0
    آخه ۶۰۰متر هم شد چیزی ؟!