پروژکتور جدید Anker چه مشخصاتی دارد؟

شرکت Anker پروژکتور جدید خود به نام Nebula Capsule Air را با دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Anker از یک پروژکتور جدید قابل حمل به نام Nebula Capsule Air رونمایی کرده است که به نظر می‌رسد کوچک‌ترین پروژکتور موجود در بازار است، ابعاد این محصول ۱۴۰ * ۶۸ * ۶۸ میلی‌متر و وزن آن فقط ۶۵۰ گرم است، بنابراین به آسانی قابل حمل است.

پروژکتور Nebula Capsule Air از یک باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که تا دو ساعت پخش را ارائه می‌کند و از طریق پورت USB-C قابل شارژ است، این محصول با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱.۰ اجرا می‏‌شود و به پردازنده چهار هسته‌ای ARM Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی G52MC1 مجهز شده است که با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

پروژکتور Nebula Capsule Air از Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و دارای پورت‌های HDMI 2.1 و USB-C است و از یک بلندگوی داخلی پنج واتی نیز بهره می‌برد؛ این پروژکتور قابل نصب روی دیوار و سقف است، پایه آن قابل تنظیم در ۳۶۰ درجه است و با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار در ایالات متحده موجود است، هنوز مشخص نشده است که در مناطق دیگر نیز عرضه می‌‏شود یا خیر.

کد خبر 786468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.