افتتاح سالن ورزش باستانی امام علی(ع) شهر گوگد با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال

فرماندار گلپایگان گفت: سالن ورزش باستانی امام علی(ع) شهر گوگد با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسکریان امروز- یکشنبه یازدهم شهریور- در جلسه شورای اسلامی گلپایگان ضمن تسلیت شهادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام‌حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است، اظهار کرد: همه مدیران باید از دولت چهاردهم حمایت کنند تا در اجرای کارها موفق شود زیرا موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

وی با تاکید بر خدمت رسانی مدیران به مردم، گفت: نرخ بیکاری در ابتدای دولت سیزدهم ۱۱ درصد بود که با پیگیری‌های انجام دادیم اکنون نرخ بیکاری شهرستان به ۷ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین دغدغه شهرستان تأمین و کیفیت آب شرب است، افزود: اجرای پروژه‌ای انتقال آب شرب از محل سد گلپایگان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه در دهه فجر سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان، و امسال در هفته دولت نیز
۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان گلپایگان افتتاح شده است، گفت: عملیات اجرای پروژه بلوار و میدان روستای اسفرنجان به همت بنیاد مسکن و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دهیاری روستا به متراژ ۱۰ هزار مترمربع اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه عملیات زیرسازی و آماده سازی مسیر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع، جدول گذاری و نصب نیوجرسی به متراژ ۲۶۰۰ متر طول، اجرای ۲۲۰۰ تن آسفالت با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه امروز با حضور مسئولین استان و شهرستان سالن ورزش باستانی امام علی (ع) شهر گوگد در متراژ ۳۵۰ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی توسط شهرداری گوگد به بهره‌برداری رسید، گفت: فاز نخست طرح بیابان زدایی دشت شمال شهر گلشهر با کاشت ۱۲ هزار و ۵۰۰ نهال از نوع قره داغ و آتریپلکس در ۱۰۰ هکتار افتتاح شد.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام محرومین و مستضعفین است، اظهار کرد: مسئولین در مراودات اجتماعی سیره و روش پیامبر گرامی اسلامی را الگو قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسئولین افتخار هر روز خدمت به مردم را غنیمت شمرند، افزود: افتخار خدمت کردن به محرومین و رفع مشکلات جامعه در الویت مدیران قرار گیرد.

کد خبر 786356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.