پرداخت مطالبات گندم‌کاران کردستانی تا پایان شهریور

استاندار کردستان گفت: براساس وعده داده شده از سوی مسئولان کشوری بهای گندم خریداری شده به طور تضمینی از کشاورزان استان، تا پایان شهریور به حساب گندم‌کاران واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _یکشنبه یازدهم شهریور_ در روند سفر یک روزه به شهرستان سقز در آئین افتتاح طرح هادی روستای قشلاق رضا از توابع این شهرستان در بخش زیویه، ضمن تشکر از تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، اظهار کرد: مجموعه بنیاد مسکن یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های خدمت‌رسان در استان کردستان است که در روستاها منشأ خدمات بسیاری بوده است.

وی در مورد پرداخت بهای گندم به کشاورزان گفت: بر اساس وعده داده شده از سوی مسئولان کشوری بهای گندم خریداری شده به طور تضمینی از کشاورزان استان تا پایان شهریور به حساب گندم‌کاران واریز می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: به صورت منظم هر هفته پیگیر پرداخت بهای گندم خریداری شده در استان هستیم، در هفته گذشته در همین راستا جلساتی با رئیس جمهور و وزیر کشور داشتیم که قول دادند باقیمانده پول گندم را پرداخت کنند.

پروژه طرح هادی روستای قشلاق رضا با مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ ۹ میلیارد تومان احداث شده که از این میزان شش میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و سه میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری تأمین شده است.

در طول سه سال اخیر در ۳۳ روستای شهرستان سقز با اعتبار تخصیصی ۴۵ میلیارد تومان طرح هادی اجرا شده و برای سال آینده ٤۵ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای دیگر مصوب شده است.

به گزارش ایمنا، در شهرستان سقز ۳۵۰ روستا وجود دارد که از این تعداد که ۲۷۵ روستا دارای سکنه بالای ۲۰ خانوار است.

کد خبر 786338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.