رفع نیازهای جامعه و کمک به مردم جزو اولویت‌های ورود افراد به دانشگاه‌ها باشد

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اولویت و قله اصلی‌مان در هر رشته دانشگاهی که وارد شویم، رفع نیازهای جامعه و کمک به مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان صنعتکار صبح امروز _یکشنبه یازدهم شهریور_ در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برتر استان اصفهان در کنکور سراسری ۱۴۰۳ اظهار کرد: اگر فردی بخواهد به قله برسد، نیاز به تجهیزات و وسایل و از همه مهم‌تر نیاز به تشخیص مناسب دارد، به لطف خدا این دانش‌آموزان تشخیص درستی در ابتدای مسیر داشتند و امیدوار هستیم آینده درخشانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان رتبه برتر کنکور سراسری از دانش‌آموزان سمپاد هستند، افزود: اولویت و قله اصلی‌مان در هر رشته دانشگاهی که وارد شویم، رفع نیازهای جامعه و کمک به مردم است و این شعار مهمی در مدارس استعداد درخشان است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: مهم‌تر از هر چیز برای دانش‌آموزان این است که آینده‌ای برای دست‌گیری و کمک به مردم جامعه را رقم بزنید که این امر موجب افزایش برکت در زندگی شما می‌شود؛ با رتبه برتر شدن در کنکور سراسری، انرژی مضاعفی برای ادامه مسیر خواهید داشت.

مسیر سختی در پیش دارید و باید برای آن آماده باشید

سید احمدرضا بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان بهترین خاطره خود در طی فعالیت در آموزش‌وپرورش اظهار کرد: زمانی که دانش‌آموزان به موفقیت‌هایی دست پیدا می‌کنند و شاهد کسب این رتبه‌ها هستیم و در جشن تقدیر از آن‌ها شرکت می‌کنیم، تمام خستگی از وجودمان خارج می‌شود.

وی افزود: در دوران دانش‌آموزی هدفمان کنکور است و پس از آن تازه ابتدای مسیر انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته است، امیدواریم در این مسیر بتوانید عملکردی آگاهانه داشته باشید و درگیر هیاهوی مراسم‌های مختلف تقدیر و تشکر نشوید، چراکه مسیر سختی در پیش دارید و باید برای آن آماده باشید، مجدد خدمت رتبه برتران کنکور سراسری، خانواده‌ها، معلمان و مدیران تبریک می‌گویم و آرزوی عاقبت‌بخیری دارم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از آتوسا سالمی آرانی رتبه ۴ کنکور زبان، نسترن گل‌آقائی رتبه ۱۰ کنکور ادبیات و علوم انسانی و ساغر سجادیه رتبه ۳ کنکور هنر تقدیر به عمل آمد و دعای خیر خانواده، مدیران و مسئولان آموزش‌وپرورش بدرقه راهشان قرار گرفت.

کد خبر 786322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.