ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در پنج ماه نخست سال‌جاری ۱۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۱۶ تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسیدکه این میزان حاکی از افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال‌جاری ۱۵ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۳۱۶ تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسید که این میزان حاکی از افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی ادامه داد: این حجم کل تردد توسط ۵۰ دستگاه ترددشمار در حوزه تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: حجم کل تردد ورود به حوزه شمال این استان در این مدت ۶۵۳ هزار و ۵۸۲ تردد و حجم کل تردد خروج از شمال ۶۶۷ هزار و ۴۶۴ تردد است.

وی اذعان کرد: پر ترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت، محور خاش_زاهدان، زهک_مرز میلک و بالعکس و محور زاهدان _ نصرت‌آباد بود.

کُرد با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در زمینه وضعیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای هستند.

کد خبر 786278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.