برپایی موکب‌های آزادگی در شهر اصفهان

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: موکب‌های آزادگی با عنوان «آزاده باشید» با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در بوستان‌های محلی و میادین شهری و مکان‌های پرتردد مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری با اشاره به برپایی موکب‌های آزادگی هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در اصفهان اظهار کرد: این موکب‌ها با ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی ویژه تمامی شهروندان و با تاکید محتوایی بر تبیین بیداری جهانی در حمایت از مردم غزه در سطح شهر به‌ویژه در پارک‌ها، بوستان‌های شهری و میادین پرتردد مناطق به شهروندان ارائه دهند.

وی افزود: غرفه‌های کودک، غرفه‌های نمایشگاهی با موضوع حمایت از مردم غزه، روایت‌گویی و پرده‌خوانی، برگزاری نمایش‌های خیابانی غرفه‌های گفت‌وگو و تبیین بیداری جهانی، غرفه‌های کتاب و محصولات فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی در این موکب‌ها برپا می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه عنوان کرد: بر این اساس ۴۵ موکب از دوازدهم تا چهاردهم شهریور، در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای شهروندان است.

به گزارش ایمنا، جزئیات موکب‌های آزادگی به شرح زیر است:

برپایی موکب‌های آزادگی در شهر اصفهان

کد خبر 786244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.