افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سمیرم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سمیرم افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با اقدامات دستگاه‌های اجرایی در مجموع با اعتباری بالغ بر صد میلیارد تومان شاهد افتتاح و بهره‌برداری بودیم که به صورت ویژه برای توسعه پایدار شهرستان انجام شده بود.

وی افزود: از جمله پروژه‌ها ۱۲.۷ کیلومتر از جاده‌های عشایری هست که با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید که در زمان کوچ و غیرکوچ استفاده می‌شود و ۲۰ کیلومتر آن باقی مانده و سازمان امور عشایر باید برای تأمین اعتبار آن همکاری کند.

افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سمیرم

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: ۵۲۰۰ خانوار عشایری در قالب ۲۳ هزار نفر جمعیت در ۲۳۰۰ نقطه شهرستان استقرار دارند و در رابطه با تأمین آب شرب بسیار تأکید شد که در حال انجام است.

شیشه‌فروش عنوان کرد: با حضور در بخش پادنا علیا شاهد بهره‌برداری از آسفالت معابر روستاها بودیم که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها و تأمین قیر و اقدامات اجرایی شاهد تقریباً ۲۰ کیلومتر از معابر روستاها و سنگ فرش روستاها هستیم که پروژه‌ها به‌صورت خوب و با کیفیت انجام شده بود.

وی اضافه کرد: در بخش وردشت شاهد افتتاح مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و آبیاری قطره‌ای در ۸۷ هکتار با اعتبار ۷ میلیارد تومان بخش خصوصی و دولتی اجرا شد.

افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سمیرم

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در شهرستان سمیرم با توجه به زراعت و باغات تا کنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی باغی و زراعی به آبیاری نوین مجهز شده‌است.

شیشه‌فروش تاکید کرد: در جریان بازدید برای آب شرب منطقه پادنا علیا تأکید شد که شرکت آب و فاضلاب پروژه‌های در دست اقدام را تسریع کند و در تأمین و شرکت آب منطقه‌ای آب‌هایی که از شهرستان خارج می‌شود را ساماندهی کند.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم جهت تأمین ۳۲۰ پنل خورشیدی و تأمین آب منطقه‌ای عشایر انجام شد.

کد خبر 786093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.