شهرستان فراهان صاحب پد فرود بالگرد می‌شود

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی از آیین کلنگ‌زنی پروژه عمرانی پد فرود بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان فراهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهروز ایران‌نژاد عصر امروز _شنبه دهم شهریور_ در حاشیه آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهر خنجین اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولین استانی با پیگیری‌های به عمل آمده توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان و با همت خیرین شهرستان فراهان، زمینی برای احداث پد در مجاورت بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین جانمایی شد.

وی افزود: ساخت این پد حدود شش ماه طول می‌کشد و برآورد اولیه هزینه آن مبلغی بالغ بر دوازده میلیارد ریال است که با حمایت شهرداری شهر فرمهین ساخته خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ساخت ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر خنجین آغاز شد.

آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید پایگاه اورژانس شهر خنجین با حضور استاندار مرکزی، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان، معاون فنی و عملیات اورژانس استان مرکزی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

این پروژه در زمینی به متراژ ۵۲۰ متر مربع و با زیر بنا ۲۰۰ متر احداث خواهد شد که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان این پایگاه حدود ۳۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 786085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.