مرکز جامع سلامت شهر زیاران افتتاح شد

در مراسمی با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس مرکز جامع سلامت شهر زیاران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت شهر زیاران عصر امروز _شنبه دهم شهریور_ با حضور عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و علی علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد

عباس کاظمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این مراسم با بیان اینکه دولت بهسازی و توسعه مراکز بهداشتی توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: امیدواریم که این مرکز به عنوان یک پایگاه قوی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عمل کند.

عبدالله دیده‌بان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در ادامه از تلاش‌های انجام شده برای تجهیز مرکز و به‌کارگیری کادر درمانی متخصص قدردانی کرد و گفت: راه‌اندازی این مرکز در بهبود سلامت عمومی منطقه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این مرکز و بر نقش آن در ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه آبیک اضافه کرد: افتتاح این مرکز گامی بزرگ به سوی ایجاد دسترسی بهتر به خدمات بهداشتی برای مردم این منطقه است که از جمله مطالبات دیرین مردم این شهر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی استان قزوین ادامه داد: این مرکز جامع سلامت با هدف ارائه خدمات مختلف از جمله ویزیت پزشکان عمومی، دندان‌پزشکی، خدمات پیشگیری و بهداشت خانواده راه‌اندازی شده و قرار است به نیازهای بهداشتی مختلف جامعه پاسخ دهد.

کد خبر 785999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.