درمان فوری زردی نوزاد تازه متولد شده
درمان زردی نوزاد

درمان فوری زردی نوزاد تنها با اجاره مدرن ترین دستگاه های زردی نوزاد از نی نی درمان با ارسال فوری به تمامی مناطق مختلف تهران در ادامه آمده است.

زردی بیماری شایعی در بین نوزادان می باشد. معمولا زردی در همان روزهای ابتدای تولد اتفاق می افتد و در اکثر مواقع بدون نیاز به مداخله درمانی از بین می رود. اما گاهی اوقات کبد به دلیل اینکه تکامل نیافته است نمی تواند زردی را برطرف کند و باید اقدامات درمانی انجام شوند. محیط خانه می تواند یک محیط امن برای درمان به دور از بیماری هایی که در بیمارستان ممکن است منتقل شوند، باشد. شما می توانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد به راحتی درمان را در خانه انجام دهید.

درمان زردی نوزاد

زردی نوزاد معمولاً در روزهای دوم الی سوم پس از تولد نوزادان اتفاق می‌افتد. اگر درجه زردی نوزاد خفیف باشد، معمولاً خود به خود از بین می‌رود و نیاز به درمان خاصی ندارد. زردی خفیف پس از ۱ هفته یا بیشتر از بین می‌رود؛ زیرا کودک شما بیلی روبین اضافی را از طریق مدفوع از بدن خود دفع می‌کند.

نکته: به همین دلیل بسیار مهم است که کودک شما تغذیه مناسب و شیردهی مداوم داشته باشد.

زردی نوزاد اگر به موقع درمان نشود می‌تواند منجر به آسیب‌های خطرناکی برای نوزاد شود که در ادامه زندگی او بسیار مشکل ساز هست و حتی می‌تواند تبدیل به آسیب مغزی نوزاد شود! برای اطلاعات بیشتر درمورد عوارض زردی نوزاد و راه‌های پیشگیری از آن می‌توانید به آدرس زیر در سایت زردی گرام مراجعه کنید.

https://ninidarman.com/baby-jaundice

درمان فوری زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی نوزاد

با استفاده از دستگاه زردی نوزاد، می‌توان یرقان یا زردی کودکان را درمان کرده و سطح بیلی‌روبین خون نوزادان را کاهش داد. اما این فرآیند چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که نوزاد زیر دستگاه زردی قرار می‌گیرد، لامپ‌های مخصوص آن که معمولاً از نوع ال‌ای‌دی هستند، با تابش نور و امواج به بدن نوزاد، بیلی‌روبین را تجزیه کرده و آن را به همراه مدفوع و ادرار از بدن نوزاد دفع می‌کنند. در طول درمان زردی نوزاد با این دستگاه، باید به این نکته توجه کرد که ممکن است آب بدن نوزاد کاهش یابد؛ بنابراین، شیردهی و تغذیه مناسب و مکرر نوزاد ضروری است.

اگر نوزاد شما مشکل دیگری نداشته باشد با نظر پزشک می توان فتوتراپی را در خارج از بیمارستان و در خانه انجام داد. محیط خانه می تواند یک محیط امن برای درمان به دور از بیماری هایی که در بیمارستان ممکن است منتقل شوند، باشد. شما می توانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد به راحتی درمان را در خانه انجام دهید.

درمان فوری زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی نوزاد

مزایا استفاده از دستگاه زردی نوزاد

استفاده از دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی) مزایای زیادی دارد که به بهبود وضعیت نوزادان مبتلا به زردی کمک می‌کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. کاهش سطح بیلی‌روبین: دستگاه زردی نوزاد به کاهش سطح بیلی‌روبین در خون نوزاد کمک می‌کند که می‌تواند از عوارض جدی جلوگیری کند.
  2. درمان غیرتهاجمی: این روش درمانی غیرتهاجمی است و نیازی به جراحی یا روش‌های پیچیده ندارد.
  3. سرعت در بهبود: درمان با دستگاه زردی معمولاً سریع و مؤثر است و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
  4. قابلیت استفاده در منزل: در برخی موارد، دستگاه‌های زردی قابل حمل وجود دارند که می‌توانند در منزل استفاده شوند و این امر به راحتی خانواده کمک می‌کند.

هزینه کرایه دستگاه زردی نوزاد

قیمت کرایه دستگاه زردی نوزاد تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و ممکن است متفاوت باشد. در ادامه، به معرفی چندین عامل کلیدی که بر هزینه اجاره این دستگاه تأثیر می‌گذارند، خواهیم پرداخت.

  1. مدت زمان اجاره: هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد به طور معمول بر اساس مدت زمان استفاده از آن تعیین می‌شود. میزان هزینه ممکن است به صورت روزانه یا هفتگی در نظر گرفته شود. البته به گفته نی نی درمان ، متخصص درمان زردی نوزادان با اجاره دستگاه زردی نوزاد، می‌توان در کمتر از دو روز از شر این بیماری نوزادان خلاص شد.
  2. نوع دستگاه زردی: قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد ممکن است بسته به نوع دستگاه متفاوت باشد. بعضی از دستگاه‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند لامپ‌های ال‌ای‌دی هستند که می‌توانند قیمت اجاره را تحت تأثیر قرار دهند. برای اطلاعات دقیق‌تر و دریافت بهترین دستگاه زردی نوزاد شما می‌توانید با شماره 09106065112 تماس بگیرید و از قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد مطلع شوید.

هزینه کرایه دستگاه زردی نوزاد

نکات مهم در رابطه با استفاده از دستگاه زردی نوزاد

به طور معمول نحوه استفاده از دستگاه زردی نوزاد بسیار آسان می باشد و فقط شامل روشن کردن و خاموش کردن است. با این حال بهتر است نکات زیر را درباره این دستگاه ها بدانید.

نور دستگاه زردی نوزاد

  • منبع تامین نور در این دستگاه ها می تواند لامپ هالوژن و یا ال ای دی باشد. در دستگاه هایی که از لامپ هالوژن استفاده می شود، هر لامپ طول عمر مفیدی دارد. معمولا طول عمر مفید لامپ ها 20 هزار ساعت است. در صورتی که لامپ معیوب باشد و یا دچار مشکل شده باشد، دستگاه آلارمی را مبتنی بر تعویض لامپ ظاهر خواهد کرد.
  • لامپ های ال ای دی اندازه کوچک تری نسبت به سایر لامپ های مهتابی دارند. بنابراین در صورتی که نوسانی در برق به وجود بیاید خطر کمتری ایجاد می کنند.
  • متخصصین ما در مجموعه نی نی درمان با کالیبره کردن دستگاه ها، طول موج خروجی لامپ ها را بین 450 تا 490 نانومتر تنظیم کرده اند که بیشترین جذب پوستی را دارد و درمان سریع تر انجام می شود.

درجه حرارت دستگاه زردی نوزاد

دستگاه های قدیمی که از لامپ های هالوژن استفاده می کنند، گرمای زیادی تولید می کنند. این گرمای زیاد می تواند باعث خشکی شدید پوست نوزاد شود و در برخی موارد می تواند سوختگی ایجاد کند. در صورتی که لامپ های ال ای دی میزان گرمای بسیار کمتری تولید می کنند.

چه موقع باید استفاده از دستگاه زردی را متوقف کنیم

  • در صورتی که هر کدام از موارد زیر را مشاهده کردید باید فتوتراپی با دستگاه زردی را متوقف کنید و نوزاد را پیش پزشک ببرید.
  • در صورتی که نتواند به خوبی بخوابد و دائم گریه کند ممکن است دچار کم آبی شده باشد و یا حتی قسمت از بدنش بخاطر نور مستقیم دچار سوختگی خفیف شده باشد
  • در صورت که استفراغ کند و به شدت بالا بیاورده به خصوص اگر رنگ استفراغش زرد باشد
  • در صورتی که دمای بدنش بیش از 38 درجه باشد و با وجود خارج کردن از دستگاه زردی پس از نیم ساعت هم دمای بدنش نرمال نشود
  • در صورتی که دچار علائم کم آبی همانند رنگ پریدگی، خشکی پوست، گود شدن زیر چشم و همچنین گریه بدون اشک شود.

در صورتی که با وجود درمان دقیق با استفاده از دستگاه زردی هنوز هم علائم زردی را داشته باشد.

سخن پایانی

اگر در مورد سلامت فرزند خود نگرانی دارید، توصیه می‌شود با پزشکان و افراد متخصص مشورت کنید. تخصص و راهنمایی افراد می‌تواند تا حد زیادی نگرانی والدین را برطرف کند. همان‌طور که اشاره کردیم، زردی نوزاد یکی از بیماری‌های است که در ابتدای زندگی اکثر نوزادان ممکن است به وجود بیاید. به یاد داشته باشید، با مراقبت و درمان پزشکی مناسب، زردی نوزاد را می‌توان به طور مؤثر درمان کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ninidarman.com از تمامی مقاله‌های مرتبط با زردی نوزادان و مزایای استفاده از دستگاه فتوتراپی نوزاد، درمان زردی نوزاد در منزل و اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران استفاده کنید تا به درمان سریع و راحت زردی نوزاد خود کمک بسیاری کرده باشید.

کد خبر 785880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.