تقویت کلان پروژه اربعین حسینی، مهمترین رسالت مدیریت شهری است

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهری گفت: تقویت کلان پروژه اربعین حسینی از طریق زائران پیاده که به مشهد سفر می‌کنند، مهمترین رسالت مدیریت شهری در این شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، پوریا محمدیان در خصوص اقدامات دهه آخر صفر اظهار کرد: مشهد هرساله میزبان زائران بسیاری است و تنها شهر مذهبی در جهان اسلام هستیم که از این حجم از زائران غیرساکن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بی‌شک حضور این حجم از زائر در مشهد، در کنار همه برکات الزاماتی را برای مدیریت شهری ایجاد می‌کند و یکی از این الزامات، آمادگی شهر برای زیارت متعالی است و دیگر مورد نیز باید این باشد تا مدیریت شهری زیرساخت‌هایی را فراهم کند تا این زیارت با کمترین حادثه‌ای انجام شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهری در خصوص اقدامات مدیریت شهری گفت: تمام امکانات مدیریت شهری به همین منظور در هسته مرکزی شهر با هدف خدمت‌رسانی بسیج می‌شوند و خدمات مختلفی از قبیل، حمل‌ونقل، تأمین ارزاق و خدمات فرهنگی در اختیار زائران قرار می‌گیرد و لایه بعدی خدمت‌رسانی نیز در مبادی ورودی شهر که زائران به شهر وارد می‌شوند، است.

وی در ادامه مطرح کرد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته، هم‌افزایی خوبی با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان صورت گرفته است و تلاش می‌کنیم تا با ارتقا در کیفیت خدمت‌رسانی، زائران ترغیب به این شوند تا سال‌های بعد نیز به مشهد سفر کنند.

وی همچنین افزود: تقویت حرکت جهانی اربعین از طریق زائران پیاده در مشهد، مهمترین کلان پروژه مدیریت شهری است.

کد خبر 785875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.