تشکل‌های مردمی اصفهان در رویداد ورزشی «تواناشو» به میدان می‌روند

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین دوره مسابقات «توانا شو» ویژه تشکل‌های مردمی شهر اصفهان خبر داد.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ورزشی ویژه اعضای هیئت مدیره و کادر اجرایی تشکل‌های مردمی شهر اصفهان با عنوان «توانا شو» به‌زودی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد ورزشی ویژه آقایان و در دو رشته فوتسال و والیبال برنامه‌ریزی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا بیستم شهریور سال جاری برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کنند.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد ورزشی تصریح کرد: این مسابقات با هدف وفاق، همدلی و هم‌افزایی تشکل‌های مردمی، آشنایی با ظرفیت‌های یکدیگر و گسترش رفاقت‌ها در راستای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری این مسابقات برای جامعه سودمند خواهد بود.

تشکل‌های مردمی اصفهان در رویداد ورزشی «تواناشو» به میدان می‌روند

خاکسار ادامه داد: این رویداد با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی این سازمان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با یکدیگر برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین دوره این مسابقات ویژه آقایان برگزار می‌شود و در آینده نزدیک این رویداد در بخش بانوان نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 785798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.