بهبود اقتصاد و معیشت مردم اولویت دولت چهاردهم باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باید اولویت دولت چهاردهم باشد، گفت: مردم مطالبه رسیدگی به مشکلات اقتصادی به خصوص گرانی اقلام و مسکن را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز _نهم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: راهکار اصلی مبارزه با تورم، تولید است چراکه توجه به مقوله تولید سبب آبادانی کشور می‌شود.

وی افزود: دولت چهاردهم به شناخت ظرفیت‌های انسانی و طبیعی، اولویت‌ها، تورم و گرانی و اقتصاد، جوانی جمعیت و تحقق شعار سال توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه تصریح کرد: راندمان در کارخانه و ادارات کشور پایین است، باید در این زمینه، فرهنگ‌سازی شود، کشورمان جوانان نخبه و خوش فکر و صاحب افتخارات و نظر دارد که باید از آنها بهره‌گیری شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: دولت چهاردهم، فرمایشات مقام معظم رهبری را منشور حرکت خود قرار داده از ظرفیت نخبگان و جوانان بهره‌گیری کند.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت «اقتصاد و معیشت» مردم باید اولویت دولت چهاردهم باشد گفت: مردم مطالبه رسیدگی به مشکلات اقتصادی به خصوص گرانی اقلام، مسکن و … را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تعامل با دیگر قوا و نیروها و ظرفیت‌های کشورمان از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولتمردان است، معظم له همچنین بر رعایت و اولویت بخشی به مسائل اقتصادی را دیگر اولویت دولت دانستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به هفته پدافند هوایی اظهار کرد: ایران اسلامی باید به آخرین فناوری‌های نظامی مجهز باشد، بنابراین همکاری مجلس و دولت برای کسب قدرت در این صنعت الزامی است.

وی افزود: سیستم رادار در امنیت کشور دارای اهمیت است زیرا در زمان جنگ در این زمینه پدافند هوایی کشور با کمبود و مشکل مواجه بود، اما هم اینک در صنعت نظامی، کشور به تجهیزات مدرن مجهز شده است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: یکی از مهمترین مسئولیت‌ها در زمینه تحقق امنیت هوایی کشور پدافند هوایی است، هزینه‌های زیادی صرف کسب موفقیت‌های بزرگ در رشد صنعت نظامی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه شده است.

آیت الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: ایران اسلامی باید به آخرین فناوری‌های نظامی مجهز باشد و مجلس و دولت برای کسب قدرت در این صنعت، باید فعالانه همکاری و کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از رژیم صهیونیستی و آمریکا انتقام نگیریم دشمنان گستاخ‌تر خواهند شد، بنابراین با سیلی محکم باید دشمنان را ادب کرد.

امام جمعه اراک افزود: تعیین افراد پاک‌دست و با ایمان از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت چهاردهم است، افراد بی‌انگیزه، مسئله‌دار و کسانی که همسو با کابینه دولت نیستند نباید میدان داده شود.

کد خبر 785666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.