بزرگ‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی کشور در دولت سیزدهم اجرا شد

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: کشور با تنش آبی مواجه بود، شهید رئیسی در کشور سقایی کرد و بزرگ‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی‌ را در کشور رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _ جمعه نهم شهریور_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با بیان این‌که هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و برخی افتتاح و کلنگ‌زنی برخی از پروژه مهم است، اظهار کرد: شهید رئیسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود، هرچند مدت فعالیت این شهید کوتاه بود، ولی منشأ بسیاری از خدمات بود و مردم با تشیع با شکوهی که برای این شهید برگزار کردند این مطلب را تأیید کردند، شهید رئیسی ریل گذاری‌های مهمی انجام دادند، که نتایج آن در آینده مشخص شد.

وی افزود: در استان چهارمحال‌وبختیاری نرخ بیکاری در اوایل دولت سیزدهم نزدیک به ۱۵ درصد بود، که با تلاش‌های انجام شده این نرخ تک رقمی شد و ۱۴ پله ارتقا یافت.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری، اضافه کرد: دولت شهید رئیسی دولتِ در موضوعات مختلفی رکورد دار بود، در آبرسانی، در ترانزیتِ کالا، در تسویه بدهی‌ها به بانک مرکزی، در سفرهای استانی و دیدارهای مردمی رکوردهای بی‌نظیری رقم خورد.

حیدری، تصریح کرد: چهارمحال‌وبختیاری که ۱۱ درصد آب کشور را تأمین می‌کرد با تنش آبی روبه‌رو شده بود، اگر مجتمع آبرسانی حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز به ثمر نشسته، اگر سد باباحیدر به ثمر نشسته، اگر عملیات اجرایی سدهای گهرو و انتقال بی دکان آغاز شده، اگر مجتمع‌های آبرسانی در خانمیرزا، سردشت، دهناش و اردل عملیاتی شده همه پیرو دستور رئیس‌جمهور شهید و مصوبات شورای عالی آب بوده است.

وی اضافه کرد: کشور با تنش آبی مواجه بود، شهید رئیسی در کشور سقایی کرد و بزرگ‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی‌ها را در کشور رقم زد، ۹ جلسه ویژه با حضور رئیس‌جمهور برای اجرا پروژه قمربنی‌هاشم (ع) برگزار شد و امروز با اجرای این پروژه آب پایدار و سالم برای نیمی از جمعیت استان تأمین شده است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: با اجرایی شدن سد بی دکان انقلابی در منطقه لاران صورت گرفته و بیش از دو هزار ۷۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی زیر کشت رفته است.

کد خبر 785659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.