افتتاح ۲۶ عنوان پروژه در چادگان با حضور معاون استاندار اصفهان

فرماندار چادگان گفت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان چادگان ۲۶ پروژه در حوزه‌های آبفا، ورزش و جوانان،جهادکشاورزی و منابع طبیعی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۲۶ عنوان پروژه به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان در شهرستان چادگان افتتاح شد که ناظر به دستگاه‌هایی مانند آبفا، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به بهره‌برداری از تصفیه خانه آب شرب آب و فاضلاب شهرستان بود که با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسید و از امکانات دهکده عمران هم برای جاده‌سازی این پروژه استفاده شده بود.

فرماندار چادگان تاکید کرد: این پروژه شامل برداشت ۶۰ لیتر آب در ثانیه و تزریق آن به شبکه آب شرب شهرستان چادگان و فریدن است که از تصفیه‌خانه جدید در چادگان برداشت می‌شود و روستاهای سینه‌کوه، شهر چادگان، دهستان چنارود شمالی، شهر زیارتی رزوه و قسمتی از داران را تقویت می‌کند.

درویشی عنوان کرد: در حوزه ورزش و جوانان چهار خانه ورزش روستایی در روستاهای دهباد سفلی، انالوجه، دهباد علیا، پرمه و سالن ورزشی چند منظوره کاوه آهنگر در روستای مشهدکاوه که سال‌ها متوقف مانده بود به بهره‌برداری رسید و از مصوبات سفر استاندار اصفهان بود.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی چمن مصنوعی روستای مشهدکاوه هم در برنامه‌های امروز بود که با مشارکت دهیاری و اداره کل ورزش و جوانان تا دو ماه آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: در حوزه منابع طبیعی، پروژه بهسازی و تکمیل بند اصفهانک علیا با اعتبار پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۳۰ هزار متر مکعب آب ذخیره می‌کند و از سیلاب در روستاهای اصفهانک‌ها در پایین دست جلوگیری می‌کند.

درویشی در ادامه گفت: با توجه به ضرورت تکمیل این پروژه از اردیبهشت آغاز شد که تا قبل از فصل بارش جدید در پاییز و زمستان امسال به بهره‌برداری برسد و از طرح‌های مهم و آبخیزداری شهرستان بود.

وی درباره پروژه‌های جهاد کشاورزی گفت: چهار واحد گلخانه و یک واحد سردخانه دوهزار تنی افتتاح شد که اعتبار کلی پروژه‌های جهاد کشاورزی ۵۵ میلیارد تومان بود که اشتغال ۷۰ نفر را در پی داشت.

فرماندار چادگان تصریح کرد: گلخانه‌ها با اعتبارات بنیاد برکت، بانک کشاورزی و بخش خصوصی احداث شده بود و سردخانه دوهزار تنی در مسیر رزوه و روستای قرقر قرار دارد که بخش خصوصی با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که از سرمایه بخش خصوصی هم شامل شد.

درویشی بیان کرد: پروژه‌های بنیاد مسکن برای توسعه و عمران روستایی که شامل آسفالت معابر گشنیزجان، انالوجه، اصفهانک مشایی، چهل‌چشمه، علی‎‌عرب، ده‌کلبعلی و پیاده‌رو سازی، سنگ‌فرش و آسفالت معروف آباد است.

وی بیان کرد: پروژه‌های دهیاری‌ها هم مانند آزادسازی معابر و اجرای پروژه‌هایی مانند استخر ذخیره آب و اجرای طرح‌های هادی و جدول‌سازی‌ها به انجام رسید.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: پروهای بزرگ دیگری هم در حال اجرا است که بعد از تکمیل و بهره‌برداری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید که مهم‌ترین آن‌ها پروژه فاضلاب شهرستان چادگان است و اسفند سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

درویشی عنوان کرد: پروژه‌های راهداری، اصلاح سه راهی‌ها، نقاط حادثه‌خیز، جاده چادگان به اصفهان و داران به رزوه و نضت ملی مسکن از پروژه‌های مهم در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: پروژه تصفیه خانه آب شرب چادگان از مصوبات رئیس‌جمهور شهید به استان اصفهان بود و کل پروژه‌ها ۲۶ عنوان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 785558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.