مسیر غرب به شرق کنارگذر رودخانه خشک شیراز بازگشایی شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای این سازمان که از دقایق اولیه وقوع حادثه ریزش بخشی از دیوار کنارگذر ضلع شمالی رودخانه خشک در محل حاضر شده بودند، مسیر غرب به شرق کنارگذر رودخانه خشک بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، علی‌حسین عباسی با بیان اینکه تلاش و زحمات کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و تیم‌های عمرانی و اجرایی به بار نشست، اظهار کرد: از دقایق اولیه وقوع حادثه ریزش بخشی از دیوار کنارگذر ضلع شمالی رودخانه خشک، نیروهای شهرداری شیراز در محل حاضر شدند و به‌صورت شبانه‌روزی تا این ساعت اقدام به ایمن‌سازی و اقدامات تأمینی لازم، هم برای احداث مجدد دیوار و هم برای ایمن سازی کردند که از زحمات آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ما به بار نشست و امروز پنج‌شنبه هشتم شهریور ساعت ۱۶ مسیر غرب به شرق در کنارگذر امام علی (ع) بازگشایی شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون شهروندان می‌توانند از این محور عبور کرده و به مسیر خود در شرق شیراز ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، در روز چهارشنبه هفتم شهریور کنارگذر ساحلی ضلع شمالی رودخانه خشک در محدوده پل امام علی (ع) تا پل سلمان فارسی به سمت شرق بخشی از دیواره قدیمی کنار گذر رودخانه خشک در اثر جاری شدن روان آب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر و ورود روان آب‌ها به رودخانه خشک دچار ریزش شد که با تلاش شبانه روزی شهرداری شیراز عملیات احداث مجدد دیوار انجام و ایمن سازی لازم صورت گرفت و به دنبال آن مسیر مسدود شده، عصر امروز بازگشایی شد.

کد خبر 785517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.