۸۰ پروژه در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندار شهرستان سامان گفت:۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرستان سامان کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، عباس رحیمی امروز _ پنجشنبه هشتم شهریور_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت شهرستان سامان اظهار کرد: ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرستان سامان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۵۵ پروژه با اعتبار بالغ بر هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی، سنگ فرش معابر روستا گرم دره و توسعه و بازسازی شبکه برق و گاز این شهرستان در هفته دولت رقم خورد.

فرماندار شهرستان سامان، با بیان اینکه معابر روستایی و راه‌های دسترسی به باغات این شهرستان مورد بهسازی و آسفالت قرار گرفتند، اضافه کرد: پروژه بین راهی روستای محمدآباد، اصلاح و مرمت پل روستا دشتی، کلنگ‌زنی پل هوایی ورودی شهرک صنعتی، طرح واگذاری زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از دیگر پروژه‌های هفته دولت هستند.

رحیمی با اشاره به بازگشایی معابر شهرستان سامان پس از گذشت ۳۰ سال تصریح کرد: ساختمان دهیاری صالح‌آباد، پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر و همچنین کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان سامان نیز امروز در دست بهره‌برداری و شروع به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به این‌که گلخانه‌های این شهرستان به سطح زیر کشت بوته‌های گل رز و تولید فلفل خواهند رفت، گفت: مجتمع دامپروری دام سنگین شهرستان سامان، پس از گذشت ۳۰ سال در مساحت ۵۸ هکتاری آماده واگذاری به ۱۶۹ نفر است.

فرماندار شهرستان سامان، تصریح کرد: در سه سال گذشته اقدامات شایسته‌ای در سطح شهرستان، رقم خورده است که یکی از این اقدامات بهره‌برداری از شهرک تخصصی بادام پس از گذشت ۳۰ سال است.

وی اضافه کرد: پنج گروه راهداری جهت رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح جاده‌های شهرستان مستقر شده که همین امر سبب کاهش نرخ ۷۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

کد خبر 785438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.