شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حلقه واسطه مردم و مسئولان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان با همه وجود و ظرفیت در خدمت مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی امروز _ پنجشنبه هشتم شهریور_ در مراسم گرامیداشت هفته دولت در شهرکرد با بیان اینکه پیام امروز شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، اظهار کرد: هفته دولت یادآور خدمت و تلاش بی‌وقفه برای مردم است، همه مسئولان باید برای خدمت به مردم کمر همت ببند و شبانه‌روز تلاش کنند.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در صحن مصلی شهرکرد افزود: این مردم با تمام توان پشت این انقلاب بوده و هستند و اکنون وظیفه مسئولان است که به این مردم پاسخ منطقی دهند و مطالباتشان را پیگیری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: با این حال که این مردم اعتراضاتی داشتند اما حرمت شهیدان را نگه داشتند که نشانه فرهنگ غنی مردم این استان است.

حجت‌الاسلام موسوی، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان با همه وجود و ظرفیت در خدمت مردم است.

کد خبر 785427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.