آتش‌سوزی منزلی در آبادان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در آبادان، پنج مصدوم بر جای گذاشت.

افشین دریانبرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: ساعت ۹:۲۸ امروز _پنجشنبه هشتم شهریور_ طی دریافت تماس تلفنی با واحد ارتباطات و دیسپچینگ مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص حریق یک واحد مسکونی در طبقه چهارم ساختمان پویان در منطقه امیرکبیر در خیابان امیری، پنج دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد که اقدامات درمانی را پس از رسیدن به محل حادثه آغاز کردند.

وی افزود: در پی این آتش‌سوزی پنج نفر دچار سوختگی و خفگی ناشی از دود شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و امام خمینی (ره) منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: یکی از مصدومان دچار سوختگی به علت شرایط حاد و اورژانسی، پس از انجام اقدامات درمانی مناسب و اولیه در محل و بیمارستان برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته و تخصصی توسط بالگرد اورژانس استان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز انتقال داده می‌شود.

دریانبرد گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است و این آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان در حال مهار است، از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری شد و تا اتمام عملیات اطفای حریق تیم اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه مستقر هستند.

کد خبر 785407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.