تردد پرحجم و  روان در راه‌های مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از تردد پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک پر حجم و تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته این محدودیت تا روز شنبه دهم شهریور ادامه دارد، افزود: هم‌اکنون در محدوده سیاه بیشه و مرزن‌آباد گره ترافیکی دیده می‌شود و ممکن است باعث یک‌طرفه شدن محور کندوان شود.

رئیس پلیس راه مازندران تردد خودروها در محور هراز و سوادکوه را روان بیان کرد و گفت: در اجرای اعمال محدودیت ترافیکی تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان سوختی و فاسدشدنی در محور هراز ممنوع، همچنین تردد انواع تریلر در این محور ممنوع است.

جهان‌تاب عنوان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و با صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه، نهم شهریور در حالت رفت و برگشت در محور هراز از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه اعمال محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب انجام می‌شود، افزود: از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران_شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

کد خبر 785396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.